Udskiftning af Macbook pro.

  • Hey alle.


    Så kom dagen hvor jeg endelig har valgt at skifte min Macbook pro ud fra forrige år, MEN hvad skal man vælge..


    Jeg har siddet og kigget rundt på nettet og umildbart forelsket mig i Sony VAIO bærbare.


    Har kigget lidt på http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=685446 men hvor god er den i forhold til en macbook pro?


    Prisen er underordnet.
    Den skal bruges til grafisk design af stilladsdække, plakater, banner og lign.


    Hvis der er nogen som har bedre forslag til en bærbar som måske kan mere end Macbook pro eller VAIO'en jeg linkede til er jeg mere end villig til at åbne ørene og lytte.. :-)

  • Hvilket hardware har du i din Macbook Pro? Ellers er det lidt svært at finde noget der er bedre, når man ikke ved hvad den skal være bedre end :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Hvilket hardware har du i din Macbook Pro? Ellers er det lidt svært at finde noget der er bedre, når man ikke ved hvad den skal være bedre end :)


    Ja se Renegger det havde jeg slet ikke tænkt på at skrive ind i min morgentræthed.. :-)


    Det kommer self her:


    Processor: Intel core 2 duo 2,5 GHz
    L2-buffer: 6MB
    Bushastighed: 800 MHz
    Hukommelse: 4 GB ram ( max udvidelse )
    Grafikkort: Gefoce 8600M GT 512 MB
    Opløsning: 1440 x 900
    Standart lydkort.


    Det var vist det mest elementære.. :-)

  • Jeg ville beholde min Macbook så. Den har bedre opløsning, kraftigere cpu og gfx tror jeg ikke er meget bedre.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H