SORT SKÆRM!!

  • som i kan se længere nede på siden har jeg skrevet en gang angående blå skærm..
    Så valgte jeg så at støvsuge min blæser fuldstændig og opgradere windows vista til windows 7 så alt blev slettet.
    Så sad jeg en halv dag og installerede alle de programmer jeg skulle bruge inklusiv Avast! Antivirus.
    Så når jeg har installeret Avast! siger den jeg skal genstarte og spørge mig samtidig om hvad jeg vil skanne og siger så bare skan alle lokale drivere det vil så sige c drevet. Så slukker den, tænder igen og før den når ind i windows kører Avast! et bypass scan. Da det så er færdigt slukker computeren .. så tænder jeg den igen og da jeg så tænder den får jeg en fejlmeddelse hvor der står noget med log og fertilizer hvor jeg skal trykke ok. Det gør jeg så og tænder den så og så virker den tændt men skærmen er helt sort. Har ingen anelse om hvad den laver?
    Hvis jeg kommenterer herinde senere er det fordi den virker efter jeg har givet den en halv dags tænketid i skammekrogen..
    På forhånd tak.

  • prøv at fjerne det lille flade batteri der sidder på bundkortet og sæt det i igen, det skulle gerne reset bios, om det virker skal jeg ikke kunne sige, men da et forsøg værd.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z