kan ikke få hdmi-dvi kabel til at virke

  • hej jeg har lige fået et nyt hdmi-dvi kabel og da jeg havde sat det til skete der ikke noget. Den ville ikke overføre billedet:( hvad gør jeg??? jeg har prøvet så mange ting, men kan bare ikke få det til at virke:( HJÆLP...
    ved ikke hvilket grafikkort der sidder i computeren. det er en bærbar og tvet er et panasonic viera TX-32LE60F... bruger vista. grafikkortet er RADEON XPRES 200M series og sidder i bundkortet (tror jeg nok)

  • hvilket graffikkort bruger du ? jeg ska selv slå SLI fra og kun køre med 1 kort for at kunne lave udvidet skrivebord ...jeg går ud fra det er det du vil ?

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af schuldt93
    bruger det til at overføre billedet fra computeren til tv, men den vil ikke overføre billedet:( hvad gør jeg???


    Går ind i din driver og slår det til...

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb

  • Kom med mere info, hvad er det for et et grafikkort? Er det en bærbar? Hvilket tv er det osv.
    Eller får du svært ved at få hjælp du kan bruge til noget.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af schuldt93
    nu kan det godt være at jeg spørger lidt dumt, men hvordan går jeg ind i driveren og slår det fra???



    prøv at trykke på FN knappen og så F5

    Intel I7 3930K
    Asus Rampage IV extreme
    Gainward GTX 680 Phantom x2
    Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
    Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
    Corsair HX1050 PSU

  • Prøv at gå ind dit Gfx Kontrol Panel app altså f.eks. Nvidia's eller ati der kan du duplikere din skærm op på dit tv det skal slåes til før den gør noget.


    Vi mangler stadig oplysninger som de andre skriver ovenover, hvilke system køre du med ... Windows XP / vista eller Win-7


    Hvad hedder dit Gfx (Grafikkort)


    Har du installeret de nyest driver til dit grafikkort ??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af schuldt93
    hvordan går jeg ind i GFX kontrol panel app???


    Du højrekikkker på dit skrivebord og vælger nvidiakontrolpanel, hvis du har et nvidia grafikkort.
    ellers kan du vælge egenskaber og gå ind under indstillinger...

    CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
    GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
    HDD: 150Gb
    RAM: 2Gb