Hvilken Touch mobil ?

  • hey, har nu haft min iphone i ca 10 måneder og er fuldt ud tilfreds med den. men kunne nu godt tænke mig at have fat i en med Google Android :)


    hvilken model vil i sige jeg skulle gå efter ?


    har kigget HTC Hero, nogen som evt har den og kan komme med gode / dårlig ting om denne model ?

  • Hvis du gerne vil have en Android mobil, så ville jeg personligt vente på HTC Bravo. Specs er meget lig HTC HD2, telefonen er bare med Android fremfor Windows Mobile. :)


    http://www.engadget.com/2009/1…vo-pictured-more-lucidly/

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Android 2.1 er lige på trapperne til flere af HTC's mobiler. Det vides endnu ikke om Europa får Google Map Navigation, som de får i USA. Men det er under alle omstændigheder ret vigtigt. Det er en billig navigator, hvor du kan downloade de nødvendige kort. Jeg har selv en Hero, og venter på at opgradere efter nytår, når man kan få en update med danske karakterer (og iøvrigt). Jeg synes display på hero er lidt lille, og accellerometeret indbygget er ikke kvikt nok til altid at rotere sms-tastatur til landskabsformat. Skærmen er kapacitiv og kan KUN betjenes med en finger. Det er altså en sej siksak kurs når det er i højformat. Visse andre har en anden resistiv skærm, hvor man også kan bruge en såkaldt pen, f.eks. Tattoo. Android 2.x skulle tillade skalerbarhed til forskellige skærmstørrelser. Tattoo's skærm er lidt mindre, og hermed skulle alle aps kunne køre på tattoo også. Priserne flader også over det næste kvartal, antageligt. Bravo kender jeg ikke.
    http://www.youtube.com/watch?v=tGXK4jKN_jY
    http://www.bran.dk/mobil/htc-h…droid-2-1-tidligt-nste-r/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn


    kunne være man sku vente lidt så :) for sad godt nok og kiggede på HTC HD2 men da jeg så så med windows, tænkte jeg bare nej nej nej, det skal jeg ikke have :)


    Hvorfor dog det? Tror ikke du har arbejdet med en mobil med WinMo 6.5 kan jeg høre.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS


    Hvorfor dog det? Tror ikke du har arbejdet med en mobil med WinMo 6.5 kan jeg høre.


    har haft mobil med windows 6.0 og syntes ikke det er noget at prale af, kan godt ske 6.5 er bedre det skal jeg ikke kunne sige..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn


    har haft mobil med windows 6.0 og syntes ikke det er noget at prale af, kan godt ske 6.5 er bedre det skal jeg ikke kunne sige..


    Og hvilken mobil var det? Der er stor forskel på en af de gamle HTC Diamond 528mhz med WinMo 6.0 i forhold til en HTC HD2 1Ghz med WinMo 6.5.
    Er som at sige du ikke vil have en I920 med Win7 fordi du engang brugte en E6600 i Vista.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850