Kan ikke se BlueRay...

  • Hej derude,


    Vi har købt en acer bærbar med Blueray drev. Vi har også købt en Sony 32" LCD tv - full hd.


    Jeg havde problem med at få lyd over på Sony LCD tv´et via/med HDMI - det fik jeg dog løst ved at ændre lydopsætningen på den børbare.


    Når jeg afspiller en alm. dvd film er det fint billede og og lyd på sony´en - der står der 1024/24p (som jeg husker det), men når jeg sætter en Blueray film i vises den ikke på Sony´en - jeg får en meddelelse om opdatering af driver.


    Hvad er det for en driver.....BluRay filmen vises på den bærbare men altså ikke på LCD tv´et (lyd er ok). På den bærbare står der 720p.


    Hvad skal jeg gøre for at komme videre - så jeg kan få "BluRay billede" på Sony´en......håber I kan gennemskue det for mig ;-)


    Mange hilsener


    TheDexterTeam

  • Mit Sony TV har en funktion hvor det tilsyneladende kan downloade ny firmware via TV-signalet. Jeg har dog ikke oplevet at det har fortalt mig hverken at der er ny firmware, eller at den er opdateret.


    Da dit TV er 32" og Full-HD er det forholdsvis nyt, og det er derfor ikke sansynligt at det er der problemet ligger. Kig på driveren til grafikkortet.

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.