Valg af headset

  • Hej


    Jeg er kommet ud for det dilemma, at jeg har fået 2 forskellige headsets i julegave. Da jeg ikke kan beholde begge skal jeg vælge en og valget står mellem en Steelseries Siberia V2 og Creative Fatal1ty Gaming Headset.


    Jeg har læst gode anmeldelser for begge to, men er ikke helt sikker på hvilken der er bedst. Jeg går efter god lyd, komfort og mikrofonen må også gerne være god.


    Tak på forhånd og glædelig jul!

  • så lad vær at spørg herinde, det eneste rigtige at gøre er at prøve det du syntes i dine øjne har fået bedste anmeldelser eller bare åbne begge kasser og prøve dig frem til hvilke af disse headsets du har det bedst med...


    det ene kan du jo altid sælge :)


    det jo også svært for os som sidder herude at bedømme om det ene headset sidder bedre på dig end det andet fordi lige præcis det jeg har af den type sidder godt på mig...


    jeg havde personligt byttet dem over til noget sennheiser i stedet ligeså snart jeg kunne...

  • Det var bare hvis der nogen der havde erfaring med de forskellige headsets, så jeg kunne bestemme hvilken en jeg skulle beholde uden at åbne begge to. Men tak for svaret :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX
    jeg ville klart ta steelseries, ve ik om du ka få pengene tilbage for den anden, sælge dem er lidt sværere


    Ja, det er problem at sælge dem for den samme pris som den blev købt for. Tak for rådet :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm5574
    Det var bare hvis der nogen der havde erfaring med de forskellige headsets, så jeg kunne bestemme hvilken en jeg skulle beholde uden at åbne begge to. Men tak for svaret :)



    Ja, det er problem at sælge dem for den samme pris som den blev købt for. Tak for rådet :)


    så lidt (: