Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 9. januar 2004, 08:59

Hi Gutter..!

Hva' synes I om denne skærm.. godt og dårligt..?
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardwar…p?ID=1514967935

Er der evt. andre skærme jeg skulle overveje (skal købe ny skærm til en kammarat)..?

2

fredag, 9. januar 2004, 09:10

Jeg kender ikke lg men til ca 1850kr kan du få en 19" samsung syncmaster 957mb
Jeg har den selv og er MEGET glad for den (spiller meget)
Den kræver lidt indstilling til at starte med men så er den også perfekt!!!

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

daydreamer

Gæst

3

fredag, 9. januar 2004, 09:43

denne http://www.edbpriser.dk/hardware/hardwar…p?ID=1514597934 ville være et bedre valg efter min mening ;)

4

fredag, 9. januar 2004, 09:45

Citeret

Originally posted by Johnny

Jeg ville også klart vælge en 19" .... Ingen tvivl om det ! .... og nu når jeg godt kan li Samsung skærme og de har en god pris, så ville det nok være sådan en. Er også glad for den jeg har nu. :))

5

fredag, 9. januar 2004, 10:09

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by Johnny

Jeg ville også klart vælge en 19" .... Ingen tvivl om det ! .... og nu når jeg godt kan li Samsung skærme og de har en god pris, så ville det nok være sådan en. Er også glad for den jeg har nu. :))

Damn rotte... det er sgu en lækker skærm der... tror sgu han får den kastet i nakken...!

6

fredag, 9. januar 2004, 10:14

Citeret

Originally posted by Señor Jenzen
Damn rotte... det er sgu en lækker skærm der... tror sgu han får den kastet i nakken...!

Ja, den er også helt udemærket og koster INGENTING...

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardwar…p?ID=1514797899

1480 kr ... :))

Ingen tvivl om at man kan få en bedre skærm, men hvis man bare skal have en god skærm der kan køre 85 Hz i en god opløsning, så er det sgu et godt valg.

7

fredag, 9. januar 2004, 10:15

hvis han spiller meget ville jeg vælge mb modellen

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

8

fredag, 9. januar 2004, 10:35

Som bla. Grillrotten siger, ja så er Samsung squ godt .. Man får utrolig meget for deres penge. Skulle du ikke lige ville eje en 19", kan du få en skide god 17"

Den koster ca. det samme som den der LG, men tænk på du får meget mere ved en 19" bare for nogle 100 kr. ekstra :)

9

fredag, 9. januar 2004, 11:41

Siger tak for de gode forslag, vil lige snakke med køberen endnu engang, således at han kan se de nye forslag..!

;)

10

fredag, 9. januar 2004, 11:49

Citeret

Originally posted by Señor Jenzen
Siger tak for de gode forslag, vil lige snakke med køberen endnu engang, således at han kan se de nye forslag..!

;)

Det var skam så lidt, men tror takken tilhøre nogle af de andre :)

11

fredag, 9. januar 2004, 11:50

Tag en Samsung Syncmaster istedet. Behøver ikke være den dyreste, for de er alle ret gode - især prisen taget i betragtning.

Du kan for rimelige penge få en 19", hvilket nok er det mest fornuftige køb i øjeblikket.

12

fredag, 9. januar 2004, 11:59

Citeret

Originally posted by Torque
Tag en Samsung Syncmaster istedet. Behøver ikke være den dyreste, for de er alle ret gode - især prisen taget i betragtning.

Du kan for rimelige penge få en 19", hvilket nok er det mest fornuftige køb i øjeblikket.

Nemlig... :))

13

fredag, 9. januar 2004, 15:38

Skidegod skærm... havde den gamle model fra sidste år F795Plus og den var fantastisk, så... men jeg ville også vælge en 19" af samme slags, men hold dig endelig til LG

14

fredag, 9. januar 2004, 17:20

Snup du dig en Syncmaster, det skulle være nogen af de mest populære kvalitetsskærme på markedet, de er nærmest legendariske! 8o

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.