1

fredag, 9. januar 2004, 08:13

Hej

Nu kommer Waterchill snart ind af døren og så skal der monteres, men rammene skal jo også køles, jeg har kigget på Revoltec Ram-Køler Kobber hos Vcore ... og tænker på om i ved hvor mange der skal bruges og om der skulle være andre der er bedre...
Hvad ville i købe?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DiRtBaG" (09.01.2004, 08:16)

2

fredag, 9. januar 2004, 08:23

Tja hvor mange RAM-klodser er der på kortet ? 4 ?... Så skal der bruges 8 stk (én på hver side af grafikkortet) .... Er der 8 RAM-klodser, så skal der bruges 16 stk... Dvs. 2 sæt så vidt jeg husker. Mener at de sælger dem i sæt á 8 stk...

3

fredag, 9. januar 2004, 09:01

Tak for svaret, men mon ikke jeg kan beholde den store kobber plade på bagsiden af kortet og så nøjes med profilerne på forsiden? Bare man dog havde at billede af kortet uden køler på, jeg er ikke meget for at skille det ad før jeg skal have vand på det*S*

4

fredag, 9. januar 2004, 09:02

Citeret

Originally posted by DiRtBaG
Tak for svaret, men mon ikke jeg kan beholde den store kobber plade på bagsiden af kortet og så nøjes med profilerne på forsiden? Bare man dog havde at billede af kortet uden køler på, jeg er ikke meget for at skille det ad før jeg skal have vand på det*S*

Nå ja... Glemte lige at den havde den der store "klods"..... Men når du skal have vandkøling, så ryger den jo af.... og det er ét stykke der dækker både RAM og GPU ikke ?... Så kortet skal jo have profiler på både for- og bagside.... Ligesom alle andre kort.

Tager jeg fejl da ?...

hooverphonique

Gæst

5

fredag, 9. januar 2004, 13:41

der kan ikke sættes kølere på begge sider af hver ramkreds, da de sidder præcis ud for hinanden parvis på de 2 sider af printet.. så kun én køler pr. ramkreds..

6

fredag, 9. januar 2004, 14:13

Citeret

Originally posted by hooverphonique
der kan ikke sættes kølere på begge sider af hver ramkreds, da de sidder præcis ud for hinanden parvis på de 2 sider af printet.. så kun én køler pr. ramkreds..

Tja, så kan der jo bare bruges profiler ikke fylder så meget... dvs. profiler der går lodret op istedet for er "vifte" ud... :))

7

fredag, 9. januar 2004, 16:29

Hvorfor må de ikke vifte ud? ligger rammene da så tæt?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.