Det mest underlige problem jeg har oplevet. Udfordringen for jer!

  • Hey Tweak


    Jeg har nok oplevet det mest underlige problem nogensinde på en computer.


    Jeg har haft en del problemer med at den frøs osv under spil såvel som windows. Det har så vist sig at være grafikkortet, tror jeg ihvertfald (Se nærmere her: Link til tråd)


    Men før den begyndte på at fryse havde jeg også et problem med at min netforbindelse af og til røg af. Så jeg blev smidt af messenger og hvis jeg spillede CS Source eller Modern Warfare 2 så røg jeg af serveren. Også hvis jeg f.eks. snakkede på skype.


    Det skete nogengange hver halve time, andre gange kun hver 3 time. Meget random og det hele..


    Det underlige ved alt det her er at nu efter jeg har skiftet min grafikkort sker det ikke længere!


    Hvordan i hele hule h.... kan det forklares ? :)) Hvordan kan mit grafikkort gøre mit netkort ustabilt!?

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Hvad OS kører du med? .. For jeg har lidt af samme problem... efter jeg har opdateret mit Windows Vista...

    Intel Core i5 4670K - Corsair H100i
    Asus Geforce GTX680
    Asus Z87-A
    Kingston 8GB 1600Mhz
    Samsung SSD 830 120GB + 500GB HDD
    Cooler Master GX750 750 Watt
    Fractal Design R3
    Windows 7
    BenQ XL2420T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sli-Rocco
    Hvad OS kører du med? .. For jeg har lidt af samme problem... efter jeg har opdateret mit Windows Vista...


    Havde både problemet med Vista 32 Bit Speedy Edition og Windows 7 64Bit

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Hvis dit defekte gfx har sendt elektrisk støj ud i systemet, tror Jeg sagtens det kan gøre andre ting ustabilt.

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • det er muligvis fordi dit netkort har været fastlåst i en dvaletilstand pga. windows har været gået ned mens den har været på powersave eller i dvale. når du så har sat dit nye grafikkort i, har du pillet strømmen fra computeren i så lang tid at du har tømt bundkortet for strøm, og derved sat dit netkort tilbage til normaltilstand...