chkdsk på bærbar går i stå

  • mojn


    sidder med en bærbar hvor jeg har ny indstaleret win xp


    den instalerede fint xp og bootede fint op i windows.


    da jeg så lige vendte ryggen til i 10 min havde den genstartet og stod i dos hvor man kan vælge om man vil starte i safe mode eller normalt.


    jeg tænkte at der var et problem med hdd, så jeg ville køre en chkdsk /r i dos.


    det gik fint indtil 52 %......nu står den fast der



    what to do ?


    grunden til at jeg formaterede den og reinstallerede win xp var at OSNTKRNL manglede under opstart og jeg kunne ikke lave en repair på den.

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • jeg har slettet de 2 partitioner der var på disken og instaleret xp igen.


    under boot kommer der en warning frem med at der er fejl på diske og tryk f1 for at gå videre.


    inde i windows har jeg så prøvet at formatere D: partionen men det ´vil den ikke så der er tydeligt vis fejl på denne.


    så der må en ny hdd i


    tak for hjælpen

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii