Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 8. januar 2004, 23:32

Citeret

Originally posted by rusH
S*føli har du det..

Og jo, på en måde og på en måde ikke... -Godt nok er B&O dyrt - men kvaliteten skal man altså ik ta fra dem... Det er skidegodt ;)

Jooh, det holder da pænt længe det de laver, men det inden i??, det er bare Philips som Grillrotten så rigtigt siger ..

Men jo, folk skal da endelig købe det, slet ikke det .. Jeg ville bare ikke :)

Kan nok bare bedst lide en klassisk look på højtalere (i rosentræ) ..

22

torsdag, 8. januar 2004, 23:51

Men jo, folk skal da endelig købe det, slet ikke det .. Jeg ville bare ikke

Hehe Macimuz - det ville jeg :P

Det ska jo se lækkert ud det hele.... -matche til ejermanden ;)

23

torsdag, 8. januar 2004, 23:56

Citeret

Originally posted by rusH
Men jo, folk skal da endelig købe det, slet ikke det .. Jeg ville bare ikke

Hehe Macimuz - det ville jeg :P

Det ska jo se lækkert ud det hele.... -matche til ejermanden ;)

Lol, selvtilliden fejler i det mindste ikke noget :P

Godt være det ser flot ud, men det lyder dog ikek sådan (måske lige bortset fra nogle af de nyeste der har lavet, som ser frygtelig ud) ..

Narj, er mere til noget classics, som tilmed lyder godt ..

Eller som ham nørden i The Italian Job siger: "Det skal kunne blæse tøjet af en kvinde" .. Joke, skal mit ikke kunne :] Nice though anyway !

24

torsdag, 8. januar 2004, 23:56

Jeg fortrækker mine HIFI-dimser lige modsat mine kvinder.... dvs. jeg fortrækker stort og sort når det det kommer til højtalere, anlæg osv... :))

Men computer-højtalere er jo så noget andet. :))

25

torsdag, 8. januar 2004, 23:58

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Jeg fortrækker mine HIFI-dimser lige modsat mine kvinder.... dvs. jeg fortrækker stort og sort når det det kommer til højtalere, anlæg osv... :))

Hehe, helt enig .. Altså ang. den sidste kommentar ..

26

torsdag, 8. januar 2004, 23:59

Citeret

Originally posted by GrillRotten

LOL Grillrotten er Computer-halløj dine kvinder :clap: :clap:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.