Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

25

torsdag, 8. januar 2004, 22:29

Fedt nok der! men syns nu fronten skal være sort det vil så fedest ud ;)

26

torsdag, 8. januar 2004, 23:40

Citeret

Originally posted by Lasse
Et godt bud på en finalist i vores nye konkurrence!! :D

Lasse du har jo ikke set mit endnu, så vent lige lidt med den udtalelse :T

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

27

torsdag, 8. januar 2004, 23:45

Citeret

Originally posted by X-Man

Citeret

Originally posted by Lasse
Et godt bud på en finalist i vores nye konkurrence!! :D

Lasse du har jo ikke set mit endnu, så vent lige lidt med den udtalelse :T

Som der står skrevet i konkurrencen vælger vi 10 finalister..... "at læse tak" :D

28

torsdag, 8. januar 2004, 23:59

Citeret

Originally posted by Bit Phreak
edit: glemte at skrive at jeg har bestilt 5 meter blå Uv flexstrømpe til alle mine strømkabler samt noget krympeflex der matcher

UV-reaktiv krympeflex ? hvor har du købt det og UV flexstrømpe ?

Asus P5B Deluxe/WIFI
Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
GeForce GTS 285
Antec P182 - Corsair HX520

29

fredag, 9. januar 2004, 00:08

Hvaa har I smarte IT-mennesker ik snart fundet en løsning så vi andre der ik ka se det os ka få det at se...

Ell er det bare :finger: fra jeres side ;)

30

fredag, 9. januar 2004, 00:09

Tjah jeg ved i hvert fald ikke hvorfor i ikke kan.. jeg har ingen problemer..

Asus P5B Deluxe/WIFI
GeForce GTS 285

31

fredag, 9. januar 2004, 00:24

Citeret

Originally posted by spazoid

Hvorfor er det lige at du ikke skriver den ip så?

[Workstation]Intel i7-2600K
Asus Maximus IV Extreme-Z
Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
Samsung 850 Evo 256GB (System)
Samsung 850 Evo 512GB (Games)
4x4TB (Storage)
Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
Corsair 800D | Corsair HW850

32

fredag, 9. januar 2004, 00:26

Citeret

Originally posted by SShadowS

Citeret

Hvorfor er det lige at du ikke skriver den ip så?

prøv : 81.7.129.66

Asus P5B Deluxe/WIFI
GeForce GTS 285

33

fredag, 9. januar 2004, 01:50

Det er flot arbejder, men personligt bryder jeg mig ikke om det der - det leder mine tanker hen på et Xaser kabinet - UF ;)

34

fredag, 9. januar 2004, 12:47

Citeret

Originally posted by DarkhorZe
Det er flot arbejder, men personligt bryder jeg mig ikke om det der - det leder mine tanker hen på et Xaser kabinet - UF ;)

:camp: dø? :finger: ... det der vil jeg ik høre hehe... hader xaser kabinetter.. de er så klaaaammme¨

og forresten.. det er ikke færdigt endnu.. mangler stadig lidt indvendig, også noget lys.. (ska ha lys i undervognen ;) )

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "origin" (09.01.2004, 12:48)

36

fredag, 9. januar 2004, 12:57

Citeret

Originally posted by OriGiN

Citeret

:camp: dø? :finger: ... det der vil jeg ik høre hehe... hader xaser kabinetter.. de er så klaaaammme¨

og forresten.. det er ikke færdigt endnu.. mangler stadig lidt indvendig, også noget lys.. (ska ha lys i undervognen ;) )

Det ligner sgu da Xaser - det der store fede X gør det ikke bedre ;)

37

fredag, 9. januar 2004, 13:01

Citeret

Citeret

Originally posted by OriGiN

Citeret

Det ligner sgu da Xaser - det der store fede X gør det ikke bedre ;)

nu må du holde op... det ligner ik et xaser... xaser er voldgrimme.. det er mit ik :crazyeyes:

38

fredag, 9. januar 2004, 15:42

Citeret

Tjaaaaaaaa - kabinettet er heller ikke lige min stil - havde nok valgt nogle andre farver (f.eks sort som en anden også nævner) - MEEEEN - arbejdet er sgu flot.. :clap: :clap: :clap: - glæder mig da lidt til at se det færdige resultat.........Er især vild med at du har malet det sort indeni først - tror det vil give nogle feeeeeeeeeede lyseffekter... :D

39

fredag, 9. januar 2004, 15:44

Citeret

Citeret

Originally posted by Bit Phreak
edit: glemte at skrive at jeg har bestilt 5 meter blå Uv flexstrømpe til alle mine strømkabler samt noget krympeflex der matcher

UV-reaktiv krympeflex ? hvor har du købt det og UV flexstrømpe ?

ja ja i skulle bare vide :finger:

jeg kan sige så meget at det er importeret fra USA

her er et billede med noget rødt uv flexstrømpe

40

fredag, 9. januar 2004, 15:47

jeg mener at jeg bestilte 5 meter hjem af det. og jeg skal nok langt fra bruge alt sammen. så det kan jo være at resten kommer på aktion her inde senere :cheers:

Btw nu kan jeg også se dit arbejde. og jeg må sku sige at jeg syntes det ser nice ud. bare en skam at det er et af de koncept kabinetter

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bit Phreak" (09.01.2004, 16:46)

41

fredag, 9. januar 2004, 15:49

Citeret

Originally posted by WizzarD

Citeret

Tjaaaaaaaa - kabinettet er heller ikke lige min stil - havde nok valgt nogle andre farver (f.eks sort som en anden også nævner) - MEEEEN - arbejdet er sgu flot.. :clap: :clap: :clap: - glæder mig da lidt til at se det færdige resultat.........Er især vild med at du har malet det sort indeni først - tror det vil give nogle feeeeeeeeeede lyseffekter... :D

det var faktisk det sidste jeg gjorde ;) .. så er det nemmest og dække af :)

42

fredag, 9. januar 2004, 16:15

Citeret

Så post da for #¤"%!% fotos i den rigtige rækkefølge.....(mumler lige for mig selv - "forbandede ordkløver af en maler-hjerne".... ;) )

Nå men - mente nu også bare at det sorte indvendigt var en fed detalje - som sikkert giver nogle bla. bla. bla. ......fekter..... :boxed:

BTW : Så er et totalt splittet kabinet vel lige "nemt" at male - uanset om man maler det først eller sidst... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (09.01.2004, 18:17)

43

fredag, 9. januar 2004, 22:27

Citeret

Originally posted by WizzarD

Citeret

Så post da for #¤"%!% fotos i den rigtige rækkefølge.....(mumler lige for mig selv - "forbandede ordkløver af en maler-hjerne".... ;) )

Nå men - mente nu også bare at det sorte indvendigt var en fed detalje - som sikkert giver nogle bla. bla. bla. ......fekter..... :boxed:

BTW : Så er et totalt splittet kabinet vel lige "nemt" at male - uanset om man maler det først eller sidst... ;)

hehe gjorde jeg ik det?! ok ok det sidste jeg malede var plastiket.. (fronten og det) sorry hehe..

det var lidt halv tricky og male.. for at få maling over det hele i alle hjørner og kanter :)

44

fredag, 9. januar 2004, 23:48

Citeret

hehe gjorde jeg ik det?! ok ok det sidste jeg malede var plastiket.. (fronten og det) sorry hehe..

det var lidt halv tricky og male.. for at få maling over det hele i alle hjørner og kanter :)

Nåååå - du malede "sort" til sidst - fordi det var det sværeste - Tjaaaa - eftersom jeg har malet en del "stumper" gennem tiden - så kan jeg godt følge dig der - et kabinet er ikke lige det letteste at male.

Et lille fif - du skal "ende" med at kabinet males der hvor man ser det mest - altså at du maler kringel-krogene først - og de lettere (store) flader til sidst......."If you get my drift".... 8) - anyways - Nice paint job.... :cheers:

45

lørdag, 10. januar 2004, 10:40

Jeg :clap: :cheers: kan godt se hans side.. flot kabi du har fået der..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus GeForce 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 8.1 64 bit Blog

46

lørdag, 10. januar 2004, 11:37

Nå, men kunne i hvertfald sagtens se det ... :]

Et flot stykke arbejde, det må man squ sige :clap:

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

ASUSTOR AS-5004T

Endnu en ASUSTOR NAS server har fundet vej til Tweak.dk redaktionen, og vi skal i denne omgang have et kig på
Læs Mere

Argon Audio Stream 2

I en tid med DAB-radioer og trådløs streaming af musik kan vi alle få brug for udstyret, der kan koble vores m
Læs Mere

ZyXEL Armor Z1 AC2350 Dual-Band Wireless Gigabit

I en tid, hvor meget handler om grafikkort, mens vi så småt venter på lanceringen af Intels næste chipsetserie
Læs Mere

ASUS ROG Orion Stereo Gaming Headset

Der findes et væld af headsets, og der er et headset til ethvert formål. Hvis du skal have et simpelt, men sta
Læs Mere

XFX Radeon R9 390X 8 GB Double Dissipation

Vi så for nyligt Radeon R9 380 4 GB fra XFX her på siden, og nu kan vi altså også præsentere jer for en af de
Læs Mere

Konkurrence: Vind med Tweak.dk og Razer

Så blev vi færdige med Silverstone konkurrencen, og derved er vi nu klar til at sætte gang i endnu en konkurre
Læs Mere

Playstation 4 får mus og tastatur

I kølvandet på annonceringen af keyboard og mus support til Xbox One for et par uger siden, kommer Hori nu med
Læs Mere

Qualcomm løser varmeproblemer med Snapdragon 820

Qualcomms mobile processor Snapdragon 810 har været meget i vælten for at være en endog meget varm chip. Nu er
Læs Mere

Nyt X99M-WS micro-ATX bundkort fra ASUS

Tilbage på Computex-messen i juni præsenterede ASUS dette nye bundkort, som altså nu er klar til salg. Der er
Læs Mere

HORNET er Tor-netværket på speed

Hvis man vil være anonym i sin færden på nettet, findes der mange løsninger, man kan bruge. Man kan enten ansk
Læs Mere

Her er den nye OnePlus 2

OnePlus' nye 2016 Flagship Killer er nu en realitet. Den helt nye OnePlus 2 nemlig nu blevet præsenteret, og j
Læs Mere

Rygte: Valve arbejder på Half-Life 3

Ja, så kører rygtemøllen igen, og igen handler det om spilstudiet Valves myte- og sagnomspundne spil Half-Life
Læs Mere

He's back! The Terminator er med i WWE 2K16

Arnold Schwarzenegger er tilbage! Eller, det vil sige, at hans virtuelle alter ego er tilbage, og det er han s
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.