1

torsdag, 8. januar 2004, 17:22

Well det startet med at jeg havde problemer med at når jeg spillede 1 bestemt spil, så efter 10 - 20 minz rebootet computeren af sig selv, da jeg så kom hjem fra skole idag ville jeg lige se om du kunne være noget hardware der var løst bare for en sikkerhedskyld så jeg tog mit grafikkort ud og pustet støvet af, satte det igen og tændte for computeren, der kommer ikke noget billede frem på skærmen, og lige pludselig lugter der brændt?, selfølgelig slukker jeg for at se om der skulle være sket noget, men hverken grafikkorten, ram,cpu var varmt, så prøvede jeg at sætte mit gfx i min fars maskine, og der virkede det fint, så prøvede jeg hans i min maskine men stadigvæk det samme (sort skærm)

hvad fanden kan der være galt ;(

2

torsdag, 8. januar 2004, 17:49

Citeret

Originally posted by SureShot-
Well det startet med at jeg havde problemer med at når jeg spillede 1 bestemt spil, så efter 10 - 20 minz rebootet computeren af sig selv, da jeg så kom hjem fra skole idag ville jeg lige se om du kunne være noget hardware der var løst bare for en sikkerhedskyld så jeg tog mit grafikkort ud og pustet støvet af, satte det igen og tændte for computeren, der kommer ikke noget billede frem på skærmen, og lige pludselig lugter der brændt?, selfølgelig slukker jeg for at se om der skulle være sket noget, men hverken grafikkorten, ram,cpu var varmt, så prøvede jeg at sætte mit gfx i min fars maskine, og der virkede det fint, så prøvede jeg hans i min maskine men stadigvæk det samme (sort skærm)

hvad fanden kan der være galt ;(

Hvis dit system ellers starter nomalt op, HD,'s spinner op , dine blæsere starter, så kunne det godt lugte lidt af en død AGP port.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

3

torsdag, 8. januar 2004, 17:56

alt køre selv blæseren på gfx kortet kører. kan da ikke passe at agp porten er brændt af pågrund at jeg satte kortet i igen?

4

torsdag, 8. januar 2004, 18:11

Jow, det kan da passe for din comp duer ikke. For mig lyder det osse som om agp porten er brændt af, af en eller anden grund.

5

torsdag, 8. januar 2004, 19:21

Min agp-port er lige brændt af i går - prøvet at sætte et gammelt pci gfx i?

6

torsdag, 8. januar 2004, 19:26

nop har ikke prøvet og sætte sådan et i fordi jeg har ikke noget PCI kort :]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SureShot-" (08.01.2004, 19:26)

7

torsdag, 8. januar 2004, 22:10

så er det vel godt at der stadigvæk er garanti på moboet :clap:

8

fredag, 9. januar 2004, 01:35

JJAJAJAJAJAJ LÆNGE LEVE GARANTI! :clap: :clap: :clap:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.