1

torsdag, 8. januar 2004, 15:49

Når man nu har en Gl. skumpaq med SD-ram er det så meget vigtigt at man køber det rigtige mærke når man skaæl udvide med flere ram eller kan man gøre ligesom med bambus-pcére og bare købe no-name?????

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MontyMuS" (08.01.2004, 15:53)

2

torsdag, 8. januar 2004, 20:52

Du skal passe på med Ram til Compaq..

Vi har en gammel Compaq, og den kører et eller andet fucked up type ram- SD-125 ram - Siger CPU-Z da.

Og da vi satte nogle pc133 ram i, virkede de ikke

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

3

torsdag, 8. januar 2004, 21:07

Jeg har lavet 2 stk Compaq pc for venner , de firma pc der var engang og de tog begge 2 alm pc-133 ram , men har en kammersjuk som arbejder med Compaq og han siger at de kun bruger Kingston , da det er dem som HP/Compaq selv bruger/anbefaler.

The_Unforgiven

4

torsdag, 8. januar 2004, 22:19

havde også en compaq der skulle SD- Ram pc133 i bare dejligt :))

5

fredag, 9. januar 2004, 00:00

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven
Jeg har lavet 2 stk Compaq pc for venner , de firma pc der var engang og de tog begge 2 alm pc-133 ram , men har en kammersjuk som arbejder med Compaq og han siger at de kun bruger Kingston , da det er dem som HP/Compaq selv bruger/anbefaler.

The_Unforgiven

Compaq er ik for børn da! og åbenbart heller ik for folk der arbejder med dem... Min far har en compaq, og den sku ha extra ram, så vi gik ned og købte 128MB pc-133 Kingston ram. De virkede ikke!
Jeg byttede så Kingston rammende ud med nogle gamle nogle der sad i en anden computer - og de virkede i compaq'en! Hvordan kan et system bygget op af 1 og 0 taller være så kompliceret?! ja, jeg fatter det ik... :boxed:

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

6

fredag, 9. januar 2004, 00:05

Citeret

Originally posted by sct_nicolaus

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven

The_Unforgiven

Compaq er ik for børn da! og åbenbart heller ik for folk der arbejder med dem... Min far har en compaq, og den sku ha extra ram, så vi gik ned og købte 128MB pc-133 Kingston ram. De virkede ikke!
Jeg byttede så Kingston rammende ud med nogle gamle nogle der sad i en anden computer - og de virkede i compaq'en! Hvordan kan et system bygget op af 1 og 0 taller være så kompliceret?! ja, jeg fatter det ik... :boxed:

Compaq er noget lort når vi snakker desktop systemer..... jeg har selv en bærbar fra Compaq, den er heldigvis ikke typen der er gjort "ikke standard"... den kører fint.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.