Indkøb af Projektor????

  • Hej :-)
    Er der nogen der kan hjælpe mig med gode råd ifb med køb af en projektor.


    Jeg har hentet testen fra forbrugerstyrelsen - som anbefaler 10 forskellige slags til priser ml. 5.000-25.000


    Vigtigste kriterier er at det er til visning af powerpoint præsentationer - i dagtimerne. Den skal transporteres meget frem og tilbage, og altså ikke fastmonteres. Ikke have for meget brug for hverken for meget akklimatisering eller afkøling. Og kunne fungere optimalt uden lærred.


    På forhånd 1000 tek
    Mvh Kristine

  • Ved du hvad du max. vil give for den?


    Hvor lang er afstanden mellem projektor og væg?


    Nu er projektorverdenen lidt af en jungle.. Men at du primært skal bruge den til dias, skal du kigge efter erhvervsprojektore, også kaldet proffesional..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

    Rettet en gang, sidst af Lamajuice ().


  • Det vigtigste, når du siger den skal bruges til powerpointpræsentationer i dagstimer er, at du får en projektor, som kan levere nok ansilumens, så du kan bruge den i alle typer lokaler.


    Hvis jeg skulle have noget havde jeg snuppet BenQ's MP777, som virkelig giver et flot billede til kun 8-9 kilo.


    http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=642485


    Men et andet spørgsmål er også sådan noget som opløsning ? har du nogle krav der?