Stor skærmbillede

  • Hej


    Jeg har et problem, som jeg håber nogen kan hjælpe med.... mit skærmbillede er pludselig blevet større... Der er en der har sagt til mig, at det er fordi jeg ikke har opdateret mit JAVA..... jeg mener ikke, at det er under skærmopløsning, men er ikke helt sikker. Når man er inde på en hjemmeside, skal man pludselig rulle ned for at se bunden, det skulle man ikke før... Hvad gør jeg ??

  • Er dine skrivebords ikoner blevet større?


    I så fald skal du sætte din skærmopløsning en tand op. Bruger du XP højreklikker du og vælger egenskaber. Så er der en af de "tabs" der har med skærmstørrelse og farvedybde, træk den en tand eller to op og se hvad der sker. :9xo


    Hér er der evt. en guide med billede hvis det hjælper. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Hvis det kun er fx når du er på nettet


    Så prøv at trykke "ctrl og +" eller "ctrl og -"
    Eller holde ctrl nede og scrolle med dit muse hjul

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    Hvis det kun er fx når du er på nettet


    Så prøv at trykke "ctrl og +" eller "ctrl og -"
    Eller holde ctrl nede og scrolle med dit muse hjul


    Eller ctrl+0 for at nulstille "zoom"-indstillinger


    /ask