Computer og GFX Failer - Ekspert hjælp tak :)

  • Hejsa Tweakers!


    Nu sidder jeg med mit XFX GeForce GTS250, og har et problem der VIRKELIG går mig på nerverne:
    For det første: På skrivebordet, er det som om der dannes en meget svag skygge bag alle ikoner, tekts osv. ja selv bag cursoren. Har prøvet at ændre opløsning, Hertz frekvens osv. men intet syntes at hjælpe.


    Udover dette ligger jeg og leger på en 10-MAX 30 FPS i CS 1.6, og mellem 15 og 30 i Source. Jeg har en 2.3 Ghz Intel Core 2 Duo, 2 GB DDR2 Ram, Og self mit GTS250 1GB Dedi. Bundkortet er et ABIT - I-45CV.


    Alt dette er begyndt at forekomme lige efter jeg installerede Windows 7 . Det samt at nu kan min computer ikke slukke mere.. Skærmen går ud som den skal osv. Men PC'en i sig selv, er stadig tændt, og står den sådan for længe laver den en masse noiern bip lyde, indtil man hiver strøm stikket.


    Jeg har herefter formateret til XP, men det har ikke ændret noget. Har i nogen idé om hvorfor?


    MvH Nicolai.

  • Quote

    Nu sidder jeg med mit XFX GeForce GTS250, og har et problem der VIRKELIG går mig på nerverne: For det første: På skrivebordet, er det som om der dannes en meget svag skygge bag alle ikoner, tekts osv. ja selv bag cursoren. Har prøvet at ændre opløsning, Hertz frekvens osv. men intet syntes at hjælpe.


    Lyder ikke som fejl. Lyder mere som en effekt med skygge. Ved ikke hvor men det er sikkert noget du kan slå fra i nogle skrivebords indstillinger.


    Med hensyn til det andet har du prøvet at opdatere bios? Hvilket bundkort har du?