• Hej Tweakere! :)
    da mit gamle headset er gået i stykker, tænkte jeg at jeg skulle have mig et nyt.
    Men jeg har ikk så meget forstand på den slags så ville høre om i kunne hjælpe mig


    Der skal være en Mikrofon i
    Det skal primært være til musik
    der er ikk noget speciel prisklasse, bare helst ikke over 1000kr
    og det skal helst ikke være "plastic" ved ørene, helst stof el. lignene fordi ellers bliver det for varm/svedigt om sommeren, og det er lidt ulækkert ^^


    Og forhånd tak.
    Mads.

  • Logitech G35 er mere til Gaming end musik - du kan jo ikke sætte dem i et lydkort som markant forbedrer kvaliteten ved bedre indspilninger og surround'en er ikke "ægte" så en DVD film får bare ikke samme effekt som et par 7.1 bøffer. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Kan varmt anbefale ROCCAT kave 5.1 surround headset, har lige fået mine. Du får en ægte biograf fornemmelse.


    I modsætning til G35, får du true surround lyd, med 3 højtaler i hvert side af headsetet og de er en del billigere.


    Og de er super behagelige at have på. Men det kan godt virke lidt for store

    AMD Althon 64 X2 Dual 5600+
    2 GB DDR2 Corsair extreme ram
    ASUS M2N32-SLi deluxe bundkort
    Nvidia 8800 GTS 320 MB DDR3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Logitech G35 er mere til Gaming end musik - du kan jo ikke sætte dem i et lydkort som markant forbedrer kvaliteten ved bedre indspilninger og surround'en er ikke "ægte" så en DVD film får bare ikke samme effekt som et par 7.1 bøffer. ;)


    sorry overregeret lige, så har valdt slette mit svar håber i får en god dag :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KoXxsorry overregeret lige, så har valdt slette mit svar håber i får en god dag :crazyeyes:


    De er skam udmærkede hvis man har dem - men hvis man har et godt lydkort og mangler et par hovedtelefoner kan man få bedre til prisen hvis man lytter til musik. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • ROCCAT kave er helt klart det bedste jeg har haft, men hvis du køber det skal du vide at du godt kn få nogle problemer med det, da der er lavet en produktion med fejl i, det kan skratte når su snaakker i mic, jeg har byttet mit 2 gange og 3 gang var jeg heldig, klart et super headset, men du skal vide at der er 5,1 så det har 4 stik som hvis du tilslutter 4 højtaler,

  • Jeg kan klart anbefale Empire CD 840 MV, som er et rigtig godt headset både til at høre musik og til gaming. Personligt synes jeg det er ganske behageligt at bruge, selv efter flere timers gaming. desuden er prisen også til at betale ca. 300kr :)
    hvis du gerne vil have et med Surround, kan jeg anbefale Speed Link Medusa 5.1, der minder meget om Empires, blot 5,1 lyd.. og det er også super godt :razz:

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________