EVGA P55 FTW spørgsmål

  • Hejsa!


    Har set mig varm på EVGA P55 FTW, http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=695233
    men der er dog lige et par ting som jeg håber i kan hjælpe mig med.


    1.
    Kan det virkelig passe at det ikke er crossfire kompatibel? Syntes ikke jeg kan finde noget data som bekræfter at det kan det. Er det udelukkende til SLI?


    2.
    Grunden til jeg har set mig varm på dette kort til mit næste setup, er selvfølgelig ydelsen, men også det faktum at der er 775 huller ved siden af de nye 1156. Ville nemlig gerne beholde mit gamle kølerhoved. Det jeg gerne ville vide, var om der var nogle af jer som måske var stødt på nogle andre kort end dette som har 775 huller. Kan det virkelig passe at det kun er Evga der er så kvik?


    Håber i kan hjælpe! :9xo

    Asus P5n32-E SLI
    Pentium E6600 Med TT BW 735
    2gb Cosair PC6400 CL4
    Geforce 8800GTS-SLI
    2x250GB SATA2 16MB (RAID0)
    1000w NorthQ PSU
    Aerocool Aero Engine JR
    20,1" LG L2013P, S-IPS.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Intenso
    2.
    Grunden til jeg har set mig varm på dette kort til mit næste setup, er selvfølgelig ydelsen, men også det faktum at der er 775 huller ved siden af de nye 1156. Ville nemlig gerne beholde mit gamle kølerhoved. Det jeg gerne ville vide, var om der var nogle af jer som måske var stødt på nogle andre kort end dette som har 775 huller. Kan det virkelig passe at det kun er Evga der er så kvik?


    Kast et blik på billede #2 her..
    http://tweak.dk/review/ASRock_P55M_Pro/1024/3/1 :9xo

  • P55 chipsettet skulle gerne understøtte både sli og crossfire som standard.


    der står under spec's at den understøtter:
    PCI Express 2.0 x16 2 stk., CrossFireX: dual x16 tilstand; SLI: dual x16 tilstand


    Så du burde være A ok.

  • Lyder super med crossfire :clap:
    Bare mig der er blind.. sorry :oops:


    Ok, et asrock.. gyys.. Jeg ville ikke have det godt med at køre asrock. Kan det virkelig følge med på kvalitets siden?
    Har altid hørt at man skal holde sig fra det med mindre man bare skal køre stock, hvilket jeg så absolut ikke har nogen planer om :evil:

    Asus P5n32-E SLI
    Pentium E6600 Med TT BW 735
    2gb Cosair PC6400 CL4
    Geforce 8800GTS-SLI
    2x250GB SATA2 16MB (RAID0)
    1000w NorthQ PSU
    Aerocool Aero Engine JR
    20,1" LG L2013P, S-IPS.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Intenso
    Lyder super med crossfire :clap:
    Bare mig der er blind.. sorry :oops:


    Ok, et asrock.. gyys.. Jeg ville ikke have det godt med at køre asrock. Kan det virkelig følge med på kvalitets siden?
    Har altid hørt at man skal holde sig fra det med mindre man bare skal køre stock, hvilket jeg så absolut ikke har nogen planer om :evil:


    De har leveret hæderlig boards til 1366 så hvorfor skulle de ikke kunne det på P55 chipsettet?
    hvis du leder efter andre hvor du kan bruge LGA775 køler så må du igang med at se foto igennem af dem. :D

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate