Saml pc fra komplett

  • Hej


    jeg er igang med at se om jeg kan finde en stationær computer, som kan kører de nye spil og bruges til at vise film i hd kvalitet. så faldt over et saml selv sæt fra komplett, men ved ikke om den er kraftig nok?


    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=323200


    Vil selv samle min kommende computer da det jo er billigere, så hvis der er nogle som har andre forslag til en andet setup så skriv endelig?


    Der her er et forslag som jeg fik af en inde på et andet forum.


    - Bundkort: Gigabyte GA-MA790XT-UD4P


    - Processer: AMD Phenom II X4 965 3.4Ghz


    - Ram: 2x2GB Corsair XMS3 DHX PC3-12800 DDR3


    - Grafikkort: Sapphire Radeon HD5850 1GB

  • Du skal have et kraftigere setup, hvis du vil køre de nye spil og god kvalitet og med rimelig fps. Så skal du gå efter noget lignende det du er blevet foreslået (Phenom x4 eller lignende Intel løsning).


    Opgraderingspakken kan sagtens køre fuld HD, da jeg har en Athlon II 240, der kører fuld HD uden at svede. Du kan også godt købe en Athlon II 250, men det er in low-mid dual core. Hvis du køber den, så skal du u hvert fald skifte det HD4670 ud med et HD5770 eller lidt større, da det medfølgende ikke er meget værd.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H