Kompakt atx kabinet.

  • Jeg søger et så småt og pænt som muligt kabinet til et standard atx bundkort og psu.
    Det skal helst heller ikke være vildt dyrt. Nogen der har ideer?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Jeg søger et så småt og pænt som muligt kabinet til et standard atx bundkort og psu.
    Det skal helst heller ikke være vildt dyrt. Nogen der har ideer?


    Antec 300 :)

  • Ganske fint kabinet, men det er stadig lidt stort til mit projekt :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Ganske fint kabinet, men det er stadig lidt stort til mit projekt :)


    du får ikke noget mindre, hvis du stadig skal arbejde med det :S men det kommer jo selvfølgelig an på dit projekt

  • Jeg ville sådan set bare lave en lille flot kontorpc med et gammelt socket a bundkort (ATX), et Radeon 9500Pro og en harddisk (evt. modded flashkort).. :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Jeg ville sådan set bare lave en lille flot kontorpc med et gammelt socket a bundkort (ATX), et Radeon 9500Pro og en harddisk (evt. modded flashkort).. :)


    jamen du ved godt hvor stort et atxbundkort er jo og så skal du have strømforsyning ;) det kan ikke lade sig gøre at lave den lille :D