HTC Magic vs HTC Hero.

  • Kan kun give Exxon ret!


    HTC HD2, er også min næste telefon.

    Asus P5n32-E SLI
    Pentium E6600 Med TT BW 735
    2gb Cosair PC6400 CL4
    Geforce 8800GTS-SLI
    2x250GB SATA2 16MB (RAID0)
    1000w NorthQ PSU
    Aerocool Aero Engine JR
    20,1" LG L2013P, S-IPS.

  • Er HD2 ikke Windows Mobile? I så ville jeg altså gå udenom den. Synes godt nok der er mange problemer med WM!

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Aner det ikke. Har stadig ikke fået svar på mit spørgsmål :)


    Du skal i hvert fald være sikker på det er med dansk software til magicen :) så er der ingen problemer ved at vælge den :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Kunne du uddybe det bare en lille smule?


    og som du kan se er det med engelsk software :) det jo ikke nice i mine øjne :) kan ikke huske om det kan crackes.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer


    og som du kan se er det med engelsk software :) det jo ikke nice i mine øjne :) kan ikke huske om det kan crackes.


    Hmm, har lige surfet lidt rundt, og det lader da til man kan hente både danske menu og tastatur (layout).
    Jeg har haft en iPhone (3G) og syntes den var meget langsom - den nye 3GS syntes jeg til gengæld virker hel fint.
    Er det det samme med Magic og Hero? Mener det er samme hardware der i dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Haha, har en SE C902 med et ganske godt kamera jeg aldrig bruger.
    Edit: Vil rykke mit nummer til 3 - Telia´s dækning stinker seriøst :S


    Jeg kan slet ikke snuppe Hero'ens design. Den hage er super irriterende efter min mening. - Jeg lånte min vens i to dage fordi jeg stop mellem iPhone 3GS og HTC hero, men den hage gjorde den irriterende at have i lommen og føltes generelt klodset. Så jeg købte iPhone 3GS.


    Desuden er forskellen på magic og hero ikke overvældende - specielt ikke set i lyset af du også har (uofficel) mulighed for at ligge hero ROM på magic.

  • hero har bedre kamera, design og så har den en eller anden bedre brugerflade. ka ik husk hva den hedder, mener det er HTC sense. sys da det der knæk er godt på hero, den ligger bedre i hånden og sys stadig det ser godt ud.
    hvis magic koster 1/3 aa hero, ville jeg klart ta magic
    her er anmeldelse på hero: http://mobilsiden.dk/?aId=9228
    du ka også finde anmeldelse på magic derinde

  • Måske er det værd at kigge lidt på tatoo'en også. Den har Sense brugerfladen, men ikke så godt et kamera og en lidt mindre skærm (som så også går den væsentligt mindre at have i lommen).


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Måske er det værd at kigge lidt på tatoo'en også. Den har Sense brugerfladen, men ikke så godt et kamera og en lidt mindre skærm (som så også går den væsentligt mindre at have i lommen).


    /ask


    Kan kameraet blive ringere end det er på Hero? 8o
    Det er jeg godt nok ikke tilfreds med på min, men alt andet ved den er sku super :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Måske er det værd at kigge lidt på tatoo'en også. Den har Sense brugerfladen, men ikke så godt et kamera og en lidt mindre skærm (som så også går den væsentligt mindre at have i lommen).


    /ask


    den har så en billigere trykfølsom skærm, hvilket er noget hø efter min mening :)