Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 15. november 2009, 11:52

Jeg er ved at kigge efter en ny bærbar..

Jeg er ikke så meget inde i de tekniske termer omkring hardware osv. Men mine krav til den er som følge:

1 Lækker design ;)

2 Kunne køre spillene i "OKAY" settings, Behøver ikke kunne sætte benchmark rekorder

3 Være Full HD - Bluray afspiller - HDMI udgang

4 18 tommer skærm eller størrere

5 Budget cirka 10 til 12.000bobs

------------------------

I må meget gerne komme med råd, om det er for "dumt" at gi de penge for en laptop, og om der evt. er andre mindre dyrere alternativer.

Den jeg har haft kig på indtil videre er: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/…54-4011373.html

Er jeg helt skæv omkring tankerne at købe sådan en..

Meeen som sagt, er åben for forslag, dell, zepto(dog ikk foretrukket:) sony osv osv osv

Håber på brugbare svar :) Thanks

Jesper

2

søndag, 15. november 2009, 13:52

Det er godt nok med en 17,3" skærm, men ellers er den fa'me kraftig: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hard…oductTabcontent

AsRock Z77 Extreme4-M - i7-2600K @4GHz - Corsair H55 - 16gb DDR3 1600mhz - EVGA GTX 970 SC Edition - Crucial MX100 512GB - Silverstone Temjin TJ08-E - TT Toughpower 875w - Philips 29" IPS 21:9 - Logitech G602 - Logitech Illuminated

Seneste tests og artikler

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Så er der en stak Apple iPad Air 2 reviews online

Længe ventet er dne nye Apple
Læs Mere

0

Samsung releaser Samsung Galaxy S5 Plus

Samsung har lidt uset sneget e
Læs Mere

0

Lækket benchmarks af iPad Air 2 ser lovende ud

Nyeste skud fra Apple i deres
Læs Mere

0

En ny nådesløs helt i en brutal verden.

ASSASSIN’S CREED® UNITY
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.