HDMI tilslutning - intet signal?

  • Hej tweakers.


    Min storebror havde tilsluttet sin bærbare til sit NAD 32" A1 fladskærm for at for at få filmen frem på fjernsynet. Og det har også virket indtil nu.


    Efter der kom det nye tv-signal kom, har det ikke virket efterfølgende.
    Samtidig er der (først efter nyt tv-signal) kommet en ekstra menu under kontrolpanelet for grafikkortet fra nvidia.
    Under video og tilbehør er der to undermenuer: Juster videofarveindstiller og Juster videobilledindstillinger. Efter det ik virker mere, er der kommet to mere. Som jeg jo ikke kan se, når computeren er tilsluttet skærmen, da alle ting jeg åbner, "går" over i tv'et..


    Håber det er forståeligt det jeg skriver, forstår det ik helt selv :p


    Computeren registrere fint tv'et, men på tv'et står der "Intet signal".



    Chick


  • har i prøvet at opdatere tv'et :)? har selv haft den model tidligere, men der var lidt for mange softwareproblemer i mine øjne, som skal løses. Prøv som sagt at opdatere, anden opløsning og sidst men ikke mindst en anden hdmiport.

  • I HDMI stikket ligger der to ledere der taler sammen mellem produkterne. Hvis de ikke kan blive enige, kommer der ingen signal. De kan godt registrere hinanden, men ikke oprette forbindelse. Jeg ved at der har været en hel del problemer med You See's Set top boxe. De er blevet opdateret, og virker så.


    Måske det også virker her. Prøv at opdater både drivere til dit grafikkort og til dit TV.