Kan ram være skyld i dette?

  • Jeg begyndte at have nogle problemer med min pc for ikke så længe siden, og jeg skiftede også mine ram for ikke så længe siden.


    Mine problemer er følgende:
    - Firefox lukker ned, siger der er fejl og giver mig følgende muligheder: Genstart eller lukke helt ned. Hvis jeg så prøver at trykke på genstart kan den gøre det samme flere gange i træk.


    - Skype vil ikke åbne fordi den siger der er en corrupted fil.


    De 2 ovenstående kunne nogle gange blive løst ved at genstarte computeren flere gange, men firefox genstartede stadig flere gange, kunne bare starte det op igen.


    - Installations problemer; Får af vide ved installation af world of warcraft at "The file "D:\World of Warcraft\data\patch.MPQ" could not be closed, because an error 0 occurred. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support." Har også fået mange andre fejl.


    - "Cant find AsusSetup.ini: C:\Users\[navn]\Desktop\Soundmax_v51026605_XPVistaWin7\NoHotfix\asusSetup.ini". Er blot en af de drivers jeg ikke kan installere


    Kan alle ovenstående problemer forårsages af ram?


    Har lige byttet rammene ud med nogle andre og indtil videre har jeg ikke fået fejl ved firefox eller installation af wow.


    Skal også lige siges at fejlen kommer både i win7 ultimate 64 bit og vista ultimate 32 bit