Codegen MX31 vs silverstone sugo sg05?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KimOlsen
    Nope... hvorfor?


    Jeg kan dog se at der måske er et problem med længde på grafikkortet.


    Fordi Codegen var slutningen af halvfemserne, starten af det nye årtusindes værste kabinetter og blev kun brugt til lavkvalitetsmaskiner :)


    DU SKAL ALDRIG KØBE CODEGEN :D og da du sammenligner det med sugo-serien fra silverstone så er der ingen problemer.

  • Jeg har selv et SG05 og har desuden bygget omkring 10 HTPC'ere i SG05, og det er et super kabinet! Kan varmt anbefale det; Hverken PSU eller den medfølgende 120mm blæser larmer ret meget. Og synes det generelt kvaliteten er ret høj.

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SpRoX
    Jeg har selv et SG05 og har desuden bygget omkring 10 HTPC'ere i SG05, og det er et super kabinet! Kan varmt anbefale det; Hverken PSU eller den medfølgende 120mm blæser larmer ret meget. Og synes det generelt kvaliteten er ret høj.


    og jeg giver dig ret sprox. Kan virkelig også godt lide det kabinet.

  • Ok - super


    Grunden var at jeg måske var lidt bange for at 300w var lige i underkanten. Hvis man ser hvad der kræves fra ATI og nvidia så er det ofte noget mere. Det er dog lidt underligt da GF slet ikke bruger så meget. Jeg går derfor ud fra ATI og nvidia regner med at der skal bruges en del til andre kort diske osv og derved anbefaler noget mere end 300w.


    Anyway det bliver et sgo5 - det bedste valg jeg pt kan finde.


    Takker