skærm går ikke på standby

  • hej alle. har købt en acer aspire l5100. når jeg slukker computeren, går skærmen ikke på standby, men skriver "check signal cable",.. (kablet sidder fint :) ) har sat strømstyringen til at slukke for skærmen efter 20 min, der sker det samme. nogen der ved hvad problemet kan være?
    måske bios indstillinger?
    har nyeste driver til skærm(lg) og grafikkort(ati)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af lassebj
    hej alle. har købt en acer aspire l5100. når jeg slukker computeren, går skærmen ikke på standby, men skriver "check signal cable",.. (kablet sidder fint :) ) har sat strømstyringen til at slukke for skærmen efter 20 min, der sker det samme. nogen der ved hvad problemet kan være?
    måske bios indstillinger?
    har nyeste driver til skærm(lg) og grafikkort(ati)


    Hvorfor skulle den også gå på standby når du "slukker" den, det er jo to forskellige ting?.

  • jo altså, når man slukker computeren, så plejer skærmen jo at slukke af sig selv, og tænde op igen når computeren igen starter op, så den står vel i en form for standby. men når jeg slukker for computeren, så slukker den ikke, der er ganske vist sort skærm, men den modtager jo heller ikke noget signal fra computeren. derimod skriver den "check signal cable"

  • Tjekket at alle stik sidder ordenligt i?


    Din skærm for et eller andet signal, ellers havde den slukket af sig selv..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_