God for prisen? Laptop

  • Hey Tweakers,


    Nu har jeg gået og kigget lidt på en laptop og har lidt svært ved at vælge. Indtil videre har jeg fundet denne men spørgsmålet er så om man kan få bedre til pengene?
    Det skal være lidt af en all around laptop, så den må godt kunne trække en lille smule. Jeg har også kigget på et par fra MSI, men har fået blandet anmeldelse på dem.



    Mit budget er omkring 6500, kan dog godt ligge lidt ekstra hvis man kan få noget vildt for pengene :)




    /Hampen

  • Efter jeg har rodet lidt rundt på nettet fandt jeg denne Toshiba. Men jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal gå efter. 17,7 tommer virker lidt udnødvendigt med mindre det er fullHD.


    Hvilken een virker bedst til prisen`?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hampen
    Efter jeg har rodet lidt rundt på nettet fandt jeg denne Toshiba. Men jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal gå efter. 17,7 tommer virker lidt udnødvendigt med mindre det er fullHD.


    Hvilken een virker bedst til prisen`?


    Jeg synes det er en fin maskine den Toshiba. :cheers:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • hey har selv lille broren til aceren og den har jeg været glad for, men den anden er også rigtid fin :9xo


    jeg ville nok tage aceren da jeg syndes at du for mere for pengene

  • Det virker som om at man får mest knald for pengene i den Toshiba, og jeg ser sjældent blu-ray på en laptop, så det er såment fint nok. Plus at Toshiba har windows 7 upgrade på deres laptops :)


    Er der nogen der sidder med en Toshiba og evt. har nogle kommentarer? Bliver den varm, holder de godt etc.
    Og hvad med Laptops.dk? Er det et sted med en nogenlunde RMA service eller er Toshiba selv der står for den?