Ny gamer fra topdata til 6999

  • http://topdata.dk/product.asp?product=6393


    NYE i7 860 CPU, NYESTE HD5850 1GB DDR5 (UNDERSTØTTER DIRECTX 11)
    Beskrivelse:
    VORES HELT NYE i7 SYSTEMER I XTREME-GAME SERIEN.


    Som altid er kvalitet, performance og synergi vigtigste parametre i vores computere. Derfor som altid bedste kvalitets bundkort fra Gigabyte med 2oz kobber pcb. Greenline energibesparende og som altid med masser af udvidelsesmuligheder. Bla. mulighed for Crossfire (flere grafikkort) E-SATA til eksterne hdd. Firewire tilslutning, Gigabit (1000mbit) netkort og hele 12stk USB-porte.


    Computerne i nyeste i5 og i7 (socket 1156) bygger på Gigabytes P55 kvalitets bundkort, som supportere ATI HD Crossfire (2 samtidige HD grafikkort). De 4GB RAM er lynhurtige DDR3 1333mhz fra Kingston. Harddisk er den kendte kvalitet fra WD. Det koster kun 199kr ekstra hvis du ønsker at opgradere til 1000GB harddisk.


    Kabinettet er som i andre Xtreme-Game som std. vores nye ECCO CASE, som er et virkeligt godt kabinet med mulighed for ekstra køling til de helt store grafikkort SLI og CROSSFIRE osv. Mulighed for 1x 120mm i front, 2x 120mm på siden og 1x 120mm bagpå kabinettet som skaber utrolig godt airflow i computeren. (andre kan evt. vælges mod merpris). Strømforsyningen er en "Gamer" strømforsyning som er "supersilent"17DB og på hele 750W.


    *** Understøtter Crossfire.... DVS flere samtidige ATI HD grafikkort***


    * INTEL i7 860 (SOCKET 1156), 4x2.8ghz (I de fleste test hurtigere end i7 920)
    * 1GB DDR5 HD5850 GRAFIKKORT, ATI (x16 EXPRESS 2.0)
    * GIGABYTE P55, (INTEL P55) (x16 EXPRESS 2.0)
    ***UNDERSTØTTER CROSSFIRE***
    * 4GB DDR3 1333MHZ RAM, KINGSTON *10 ÅRS GARANTI* (evt. +599kr for 8GB)
    * 500GB WD HARDDISK (evt. +199kr for 1000GB m. 32MB cache)
    * 24x SATA DVDBRÆNDER +/-, OG DVD-RAM (SONY)
    * 750W "GAMING" STRØMFORSYNING, SILENT
    * 7.1 SURROUND LYDKORT
    * IEEE 1394a FIREWIRE PORT
    * E-SATA PORT
    * 12x USB2.0 PORTE (2 PÅ FRONT, 10 BAGPÅ)
    * GIGABIT NETKORT (1000Mbit)
    * UNDERSTØTTER RAID
    * KABINET ECCO-CASE (EVT. ANDRE KAN VÆLGES, TRYK PÅ LINK HERUNDER) !


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Er det et godt køb ? Begrundelse tak :o)


    Nogen der ved hvilke bundkort der sidder i den ?


    Jeg har 8000,- til rådighed


    Hvis i har forslag til en bedre gamer evt saml selv så må i meget gerne komme med en løsning fra en forhandler omkring århus ?

  • ud fra specs skulle den være go til prisen, men jeg bryder mig ik om topdata.
    der står f.eks som nævnt ingen steder hvilket bundkort det er, men kun at det er et "kvalitets" bundkort. de fremhæver kun de goe ting. der står også 750w gaming psu, men ik hvilket mærke. ku li så godt være acer psu hvis de lavede det..

  • Nu har jeg bestilt den så jeg håber sgu at jeg ikke bliver skuffet. Jeg er også lidt træt af ikke at vide hvilke bundkort der er i den.


    Må man ikke forvente at der trådløs net kort i den? eller er jeg gal på den for så skal jeg sgu til at bore huller i gulvet til min underbo som jeg deler net med :o)


    Jeg har brugt lidt tid på at kigge mig rundt omkring og de fleste flk har gode erfaringer med topdata så håber jeg bliver en af dem


    Kryds fingere for mig


    Har lige et spørgsmål mere




    Er der tale om en opgradering eller en licen som jeg kan bruge til min nye comp ?
    Microsoft Windows 7 Home Premium64bit, OEM, DK - 674,- DKR
    http://www.shg.dk/Products/Pro…2189463&variantId=2189463

  • siden skulle være ok efter trustpilot : http://www.trustpilot.dk/review/www.topdata.dk det ska os li siges at det for det meste er folk som er utilfredse med deres køb som går ind og gir stjerner..
    netkort aner jeg ingen ting om desværre
    en opgradering er vel hvis du har vista i forvejen, så ka du spare lidt på køb af w7, så hvis du ik har vista ska du bruge en licens vil jeg tro. 674 virker meget billigt for w7, men er er ik helt inde i det med w7 endnu

  • Kan også kun anbefale Topdata. De sparer måske lidt penge på visse komponenter, derfor de kan holde prisen så lav ift. andre computershops.
    Og hvis du så er så uheldig at skidtet går i stykker, så har de en fremragende RMA service (taler af erfaring) hvor tingene bare glider som de skal :)

  • Det er en OEM version, som bliver "låst" til den pc den bliver installeret på først, men jeg har et par gange skiftet dele på nogle pc og har ikke haft problemer med at rineg til MS i DK og fået en kode så den virkede igen.

    PC: MSI Z77A-G43, i5-3570K, 16 GB PC3-12800, 2GB 660 GTX Ti, HDD 1 :Corsair force 3 120 GB, HDD 2 :WD 500 GB, 27" Philips 273V/22" Dell, Vista x64.
    Server: i5-3570K,16 GB PC3-16000, 5x3TB WD + 3 x 2 TB WD, Linux
    WDTV HD,250GB XBOX 360 Samsung TAB2 16GB, 300/300 Fiber.

  • Jeg har ikke modtaget den endnu 11 days and counting ;(
    Han har ikke grafikkortet.


    Det er et UD2 Bundkort de har i den har jeg fået oplyst i en mail.


    Jeg har spurgt om man kan få ændret det men har ikke fået et svar Ydermere har jeg spurgt om man kan få 5870 i istedet og hvad det ville koste så det venter jeg spændt på omhvad udmeldninge er på det