Wireless printserver hvilken

  • Hey Derude jeg ved ikke om i er i stand til at hjælpe mig men jeg står i den situation at jeg har en multifuntions printer som jeg gerne vil have på netværket derfor har jeg købt en linksys wireless-g printserver til min lexmark mujltifuntions prionter, problemet er at min router er en sonic wal, har dog testet med andre og det er samme problem med fx dlinkl og det vil kun fungerer når jeg ikke har kryptering på hvilket er fuldstændigt latterligt BTW, hvad vil i anbelfale skal jeg finde mig en ny printer eller kan det lade sig gører på den anden facon med wpa krypt?

    HP dv et eller andet?
    Zepto=helldell hvornår er der egentlig nogen der tager sig sammen og laver en blog imod dem?

  • nu ved jeg ikk lige hva du helt er til af hw også, men jeg ville helt klart droppe den der printserver da det for det meste er noget være knald at rode med og investere i en trådløs multi printer fra Brother da de er billige og rigtig gode plus de ser godt ud :D


    DCP-585CW er en rigtig god maskine som bare finder det trådløse lige med det samme uden problemer (jeg har i hvert fald ikke haft problemer) ellers er der lillebror DCP-375CW eller den helt store i denne serie DCP-6690CW de er alle trådløse :)