Erfaringer med Sony C905?

  • 1. Fejl ved højtaleren på de første generationer af telefonen, hvilket bliver skiftet ved første reperation. Kan give ca. 14 dages reperation normalt i løbet af de første 6 måneder.


    2. Skrøbbelig software, som er generelt for Sony ericsson, c905 er ikke en undtagelse


    3. Stor i mine øjne men det er jo en smagssag.


    HVAD JEG VILLE GØRE ? kigge på aino. indtil videre har softwaren virket stabil, men nu har jeg også kun arbejdet med den til fremvisning.


  • Skal jeg lave en 1-2-3 over krav hun har til en ny telefon er det:


    1. GODT kamera


    2. GPS


    3. Kan fåes i lyserød


    ...ud fra de tre kriterier kan jeg ikke selv finde noget der passer bedre, en 4. ting er for øvrigt - den må IKKE have touchskærm!


    Så størrelse, ikke et issue, højttalerfejl, det tager vi og laver hvis det opstår - skrøbelig software, hvad mener du?



    Jeg har haft 2 forskellige SE gennem tiden og indtil min E71 har de været mine to bedste telefoner.
    (ikke de pæneste, der syntes jeg helt klart Nokia fører, min 8310i, 8800 russian edition og nu E71 er topklasse design perler!)

  • Jeg har haft min C905 siden den næsten udkom (og blev en smule billigere) og ja, min har været til reparation med højtaleren 2 gange. Men nu fungere det.


    Men forstår ikke hvad du mener med skrøbelig software. Min har kun genstartet 1 gang af sig selv, ellers har den kørt fejlfrit siden jeg fik den. 10+ måneder.


    Kvalitet er bare i top, har aldrig haft en så god en skub-op, virkelig kvalitet. Det kan Sony Ericsson virkelig finde ud af :9xo


    Skærmen er desuden risefri så vidt jeg ved, jeg har i hvert fald ingen riser i den.


    Der er desuden et godt Cam i, men desværre kan det - for mig - ikke erstatte et rigtigt kamera. Den gengiver ikke farver korrekt - men hvilket mobil cam, gør det. :razz:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Der er desuden et godt Cam i, men desværre kan det - for mig - ikke erstatte et rigtigt kamera. Den gengiver ikke farver korrekt - men hvilket mobil cam, gør det. :razz:


    Kameraet er vel fint nok til point-and-shoot snapshots?
    Det er mest af alt det min kæreste kommer til at bruge det til, istedetfor hun går ud og køber et eller andet skod digital kamera nu hun samtidig også mangler en ny telefon.



    HEY! Kan du forresten ikke prøve at linke til nogen af de billeder du har taget så jeg kan se kvaliteten??

  • jo kan jeg godt. Er lige i skole lige nu, så har ingen billeder med det. De ligger på stationæren der hjemme. og er nok ikke hjemme før i morgen.


    Men så gør jeg det gerne.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • over halvdelen af alle reparationer af sony ericsson kommer tilbage med opdateret software efter et crash :) og C905 er ikke en undtagelse. i skal vide hvor mange gange man skal geninstallerer software på sony ericssons telefoner ;)

  • Personligt syns jeg den er ringe at skrive sms'er på, så hvis hun skriver mange beskeder kan den ikke anbefales. Det er min bror der har en, jeg har selv en W995 og den er jeg tilfreds med. :).

  • Jeg synes lige netop den er mega god at skrive SMS'er på.


    Den har et mega godt tastatur - synes jeg. ikke sådan noget pis små knapper man ikk kan ramme.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Tja, kan du ha ret i. Men jeg synes det er bedre end, når man ikke kan ramme dem, fordi de sidder alt for tæt.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • kan kun sige god for den...jeg har den selv og er vildt glad for den...


    gps'en stinker men kan man finde ud af at bruge google maps er det også på den og det virker mindst ligeså godt i mine øjne :)


    super lækkert cam der er i virkelig gode billeder den tager :)


    med hensyn til software, så har jeg aldrig oplevet crash, men har opdateret softwaren 3 gange kun med det gode resultat at mobilen er blevet bedre og google maps er blevet opdateret hvergang :D



    den er lidt tyk ja vidst men den ligger godt i hånden, tastatur er lidt sjovt men man vender sig hurtigt til det :D

  • Hej jeg spurgte om en Sony 902 i føtex i Ribe men ham der stod der sagde at 902'eren var en skod telefon man skulle købe 903'eren den var meget bedre og hurtigere :clap:


    Held og lykke med købet og håber kæresten bliver glad for den :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klumrian
    Hej jeg spurgte om en Sony 902 i føtex i Ribe men ham der stod der sagde at 902'eren var en skod telefon man skulle købe 903'eren den var meget bedre og hurtigere :clap:


    Held og lykke med købet og håber kæresten bliver glad for den :T


    han arbejder i telenor :) gæt engang hvor meget han ved :D haha