Samsung P2450H

  • hey har bestilt følgende idag:


    http://getmore.dk/k%C3%B8b-sam…lrzkuv~en_11101003_p.html


    da det er en noget bedre pris end på andre sites (250-500kr billigere), og syntes selv det virker som et fornuftigt tilbud, og ja det er self getmore så selvom der står 3-5 dage på siden har jeg lige fået en mail der siger de først kan sende den d. 4/11-09(getmore will be getmore). men skidt pyt haster ikk voldsomt, og er stadig noget billigeren end andre sites..


    jeg syntes selv den har noge gode specs i forhold til prisen og men ville lige høre jeres mening, og især gerne fra nogen der har den samme. har nemlig ikk rigtig kunne finde nogle anmeldelser af den rundt omkring på nettet..


    24"
    1900x1080
    70000:1
    2ms
    43 watt v. drift


    :rules:


    EDIT: nåda nu har de bumbet prisen op til 1781,- istedet for de 1588,- jeg bestilte den til.. gætter på de ikk vil lade mig slippe af med at få den til den pris så. men har da lov at håbe..

  • Hey.


    Havde selv bestilt hos dem, fordi prisen var god!
    Men igen ja, de kan først levere om godt en uge, selv om der stod 2-3 dag.
    Så jeg har afbestilt den og købt den til 1835kr. hos Debusy i stedet for. Glæder mig vildt til den kommer! :D Det er en max lækker skærm!

  • det gik faktisk ikke så galt igen for mig. fik mail fra getmore i mndags om at den nu var afsendt (2 dage før de oprindeligt havde regnet med) men så har post DK til gengæld syltet den lidt i deres system så jeg regner først med den kommer idag.. og glæder mig helt vildt :)