Vision NB595 notebook 15,6

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af juhl
    ville det være en god laptop at købe til erstatning for en stationer pc for jeg skal flytte hvor jeg ikke har plads til et skrummel af en pc
    den skal bruges lidt til det hele den skal også være ok at spille på jeg syntes at den ser fin ud hvad mener i ?
    Juhl


    Har den selv, den kan nok godt erstatte en stationær men koster så også meget mere end en stationær med samme specs.
    Kan køre GTA IV på ca. medium og COD 4 på full opløsningen er 1366x768 og ikke 1920x1080 som der står på siden, eller så er det bare mig som ikke kan få den til det...


    Men ellers rigtig god bærbar, der har ikke været fejl på den, og skifter også snart til Windows 7 med gratis opgradering som du også får hvis du køber en nu med Home Premium.


    Jeg valgte den fordi jeg ikke kunne finde en bærbar med samme specs til samme pris.
    Men tror ikke du vil fortryde det hvis du køber den :P

  • Det lyder godt spiller mest wow men et godt shooter spil er heller ikke af vejen.
    ved godt at man kan få en stationer pc der rykker meget mere for de samme penge men den fylder også meget mere :D

  • måske et ondsvagt spørgsmål men hvilken fabrikant er indmaden i Vision NB595 notebook 15,6 for der står at de er dansk produceret.
    og jeg syntes nu ikke jeg kan finde flere oplysninger og jeg vil sikker mig at computeren ikke er samlet af de billigeste dele.og at der opstår problemer med den !


    på forhånd tak


    Juhl

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af juhl
    måske et ondsvagt spørgsmål men hvilken fabrikant er indmaden i Vision NB595 notebook 15,6 for der står at de er dansk produceret.
    og jeg syntes nu ikke jeg kan finde flere oplysninger og jeg vil sikker mig at computeren ikke er samlet af de billigeste dele.og at der opstår problemer med den !


    Der er jo Intel cpu, og ATI grafikkort, kan sige at ram i den er fra Kingston og harddisken er fra Seagate...


    Nu surfede jeg lige rundt og fandt så ud af at det faktisk er den her bærbar MM-Vision sælger :P
    http://www.pro-star.com/index.…productdetail&model=KHLB2


    Der er også bedre billeder end der er på MM-Visions hjemmeside :)


    Men et spørgsmål til andre herinde, kan MM-Vision godt købe bærbare fra Prostar og så sælge dem videre, fordi hvis det ikke er hvad de gør så har de alligevel kopieret alt fra dem?



  • jeg må inderømme at jeg når at komme i tvivl om det skal være den !
    hvis jeg skal bruge 9000 kr på en pc så skal jeg være sikker på at det ikke er noget skidt jeg køber


    hvilken en skulle jeg hellere købe jeg har ca 9000 kr at gøre godt med. :cheers:
    den skal bruges til spil osv.


  • Tror ikke at den er samlet af billige dele, kunne ikke selv finde en til 9000 med bedre specs så derfor valgte jeg den, den køre jo også spillene godt?? :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3
    Der er også bedre billeder end der er på MM-Visions hjemmeside :)


    Men et spørgsmål til andre herinde, kan MM-Vision godt købe bærbare fra Prostar og så sælge dem videre, fordi hvis det ikke er hvad de gør så har de alligevel kopieret alt fra dem?


    MM-Vision køber en barebone (Enhed med skærm, bundkort, kabinet, strømforsyning etc), og så fylder de løsdele i og kalder den det de har lyst til.


    Det gør Zepto f.eks. også.
    De har dog smidt en masse penge efter Vestel, for at få bones der er unikke for Zepto (Mythos, Nox etc.), og så har de gjort det samme som MM-Vision hvilket er at købe en færdig bone - det gør Zepto så bare fra Clevo, i stedet for Pro-Star.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af juhl
    så tror jeg at jeg har fundet den det skal være Dell XPS


    http://configure.euro.dell.com…0X1606&rbc=N00X1606&s=dhs


    Alt efter hvor meget du vil give, ville jeg nok også tage http://www.kobalt-computers.co.uk med i overvejelserne!


    De bruger Clevo, som er et af de mest anerkendte barebone producenter. Desuden har de også nogle virkelig sprøde systemer til super gode priser!
    Har selv været ved at købe system hos dem..