xbox 360 gamepad til windows

  • overvejer at købe den, men er der overhovedet mange spil som understøtter den ? gider ik at gi 350,- hvis den næsten ik ka bruges til nogen spil. vil gerne bruge den til bilspil & sandbox..
    evt bedre bud på køb ?

  • Nu er Gamepads jo en standard så gamepad'en skulle gerne virke med alle spil der understøtter den slags lir. Der er også en del spil efterhånden der har "officiel" support for pad'et så at spillet bruger XAYB ikoner som på en 360. Overlord II, Prince of Persia, Need for Speed serien.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Nu er Gamepads jo en standard så gamepad'en skulle gerne virke med alle spil der understøtter den slags lir. Der er også en del spil efterhånden der har "officiel" support for pad'et så at spillet bruger XAYB ikoner som på en 360. Overlord II, Prince of Persia, Need for Speed serien.


    i f.eks cs ka man instille kommandoer ve at trykke instil, og så på den tast der ska tilknyttes, virker det med gamepad ? ik at jeg vil bruge den til cs

  • Dét ved jeg desværre intet om - har ikke selv fornøjelsen af at eje en gamepad.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Virker fint her..
    Så passer ikke..


    Har sat det til at køre som Vista kompatibelt..


    Har ikke haft problemer med at få det til at virke i Windows 7 overhovedet.


    ka det ha noget at gøre med at det 32 bit ? der står: "Unsupported windows version detected. Required 2000, xp, server 2003, vista"

  • Du skal ændre kompatibilitets indstillingerne for programmet til Vista, som Bubbi skriver. ;)


    PS: Og nej - Det skulle være ligemeget om programmet er enten eller - Både Vista og Win7 kører begge dele uden noget.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Du skal ændre kompatibilitets indstillingerne for programmet til Vista, som Bubbi skriver. ;)


    PS: Og nej - Det skulle være ligemeget om programmet er enten eller - Både Vista og Win7 kører begge dele uden noget.


    men når jeg har hentet den blir den åbnet i winrar og når jeg trykker på filen kommer fejl meddelelsen og jeg ka ik gøre andet end at trykke close..