Hjælp til brænding af Macintosh Driver CD

  • Hey, har lige købt mig ny Macbook
    Når jeg kører bootcamp programmet, kan jeg ikke vælge at brænde en Macintosh Drivers CD, og når jeg så skal installere Windows, siger den indsæt OS X Install CD'en som medfulgte købet. Det gør jeg så når jeg har åbnet windows, men der siger den at jeg skal bruge en nyere version af Windows installer. Hvad gør jeg her? Hvordan får jeg den nye Windows installer?


    Mvh. Martin

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer
    du skal blot opdatere windows. det lyder til du har brugt en xp uden servicepack 2:)


    Det lyder underligt? Den SP får man med det samme man får opdateringer fra microsoft. Faktisk får man vel sp3. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Det lyder underligt? Den SP får man med det samme man får opdateringer fra microsoft. Faktisk får man vel sp3. :)


    Problemet er, at hvis man har en nyere mac, hvor driverne til netværkskortene endnu ikke er installeret kan du ikke opdatere via windows. Der skal du simpelthen hente det fra en anden computer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer


    Problemet er, at hvis man har en nyere mac, hvor driverne til netværkskortene endnu ikke er installeret kan du ikke opdatere via windows. Der skal du simpelthen hente det fra en anden computer.


    Ok, har aldrig fusket ret meget i de Mac tingester. :D Men så lyder det jo rigtig nok.
    men et xp helt uden service packs må det køre ad røvens til. ;)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Ok, har aldrig fusket ret meget i de Mac tingester. :D Men så lyder det jo rigtig nok.
    men et xp helt uden service packs må det køre ad røvens til. ;)


    det kan jeg sagtens skrive under på :) havde selv store problemer med lige netop dette før jeg fandt ud af hvor problemet lå :D