Er dette en god computer til 2500 kr ?

  • Er dette en god computer til 2500 kr ?



    Fujitsu Scalero H, AMD ATHLON 64 X2(Dual Core) 3. 8 GHz, 6 GB DDR Ram, 232 GB SATA-II, Fujitsu Scalero H, AMD ATHLON 64 X2(Dual Core) 3.8 GHz, 6 GB DDR Ram, 232 GB SATA-II. Elegant og effektfuld Fujitsu-Siemens.


    Computeren har udover de nævnte specifikationer følgende hardware: Stort ATI grafikkort, super multi CD/DVD brænder, trådløs netværksforbindelse (WLAN), multi-kortlæsere på front (bla, SD m.v), mus og trådløst tastatur.


    Window XP er installeret som operativ-system.


    5 stk. forskellige spiltitler medfølger!



    En ven der sælger den :)


  • AMD 64 x2 3,8GHz??? Har aldrig hørt om sådan en. Kunne være en dual core 1,9Ghz :D
    Stort ATI??
    Få nogle præcise specifikationer, hvis du vil have hjælp.

  • HEHE :clap:


    Så har man set det med. Det er sjovt at kigge på gamle FS specs, kan jeg se.


    Hvis man kigger på FS's egen side med den kan man læse de gamle datasheets på den. Da du skriver der sidder DDR ram i den går jeg ud fra det er 1st gen. (se på siden). Den kan læse DDR333 og DDR400. Dvs DDR ram med enten 333 MHz eller 400 MHz. Det er meget langsomt og derudover kan den kun læse 3gb i alt. Du skriver han har 6 gb i den!.Det er i forvejen mere en Windows XP kan klare (maks 4gb minus grafikkort ram og andet).


    2. gen. kan klare 4gb DDR2 (533/667 MHz)


    Grinede meget over deres netværkopgivelse på 2. gen. De skriver at den har: "LAN 10/100/1000gb". Er 1000gb ikke lige i overkanten? Jeg ved da godt hvad de mener, men det gør 90% (dvs alle dem der køber FS) ikke.


    Hvis vi kigger på grafikkort er der flere at vælge i mellem, men det er jo selvfølgelig ikke helt nyt og moderne.


    Hans CPU-opgivelse er lidt spøjs! Som det ses HER kan den fås med Athlon X2 fra 2 til 2,6 GHz. Jeg gætter på det er en 3800+ han snakker om (2 GHz - mindste model), og så bare har kaldt det en 3,8 GHz.


    Derudover står der jo mærket FS på den, hvilket bestemt ikke bevidner om særlig kvalitet! Både min far og bror købte dem (min far mente de var mest miljøvenlige - og lyttede ikke til mig). De er begge gået i stykker - på små og store ting. Begge er brændt sammen - og sjovt nok erstattet af en ny klods fra elgiganten. X(
    Som du kan høre er jeg ikke sønderlig begejstret for mærket - og jeg har flere "sjove" historier med dem, hvis du er interesseret.



    Resten af specs kan du selv kigge på.
    Hvis bare man kender lidt til det er det meget morsomt. Lidt ligesomt at snakke med telefonsælgere, jehovas vidner eller ekspedienter fra Elgiganten og TDC. :$



    Held og lykke med deres Super Multi DVD (nej - det var ikke actionman der sagde det :) ) og resten af specs fra oktober 2005.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prack
    Det er denne maskine tjek om 2000 - eller 2500 er en ok pris.


    Den er ikke en gang det halve værd. Afhængig af hvilke spil der følger med, ser jeg ikke prisen overstige 1200,-.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Hvis der licens til både XP og Office er prisen vel fin...haha


    Sikkert den skærm er vel også noget værd. :hb:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate