Ny ekstern harddisk til min NAS

  • Jeg går og leder efter en ekstern harddisk til min NAS router men har ingen anelse om hvad jeg skal vælge, så jeg søger lidt eksperthjælp så jeg ikke ender med noget skidt.


    Budgettet forestiller jeg mig ligger på en 5-600kr, men det kan godt rykkes hvis det hjælper. Harddisken skal gerne kunne klare at stå og køre over længere perioder og arbejde. Ville gerne have en E-SATA disk men routeren er desværre begrænset til USB 2.0. X(


    Rimer det på noget I har/kender til? :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Har fundet en løsning der passer mig bedre. En Icybox case der understøtter både USB og E-SATA, så jeg kan bruge disken på min stationære hvis behovet opstår, og så en WD Caviar Green harddisk. Den lyder dog lidt greenpeace agtigt. Yder den ringere pga. dens "label"? :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet 2 gange, sidst af HerrMansen ().