Hvilket MB, Ram + PSU ?

  • Hey. Skal ud og have fat i lidt nyt hardware. Vil gerne have lidt hjælp til dette.


    Krav:
    MB: noget lignende det jeg har nu. Skal bare være med mulighed for SLI.


    Ram: skal være 4gb. Skal være noget hurtigere end nuværende.


    PSU: Skal være kvali. Skal kunne trække SLI setup.


    Kom med nogle bud, tak :)

  • Cyclups: Ja mener sli når jeg skriver sli ;) .. Har returneret mit 4870, og køber et nvidia istedet, hvor jeg så gerne vil have mulighed for at opgr. til to engang..
    Ang. PSU havde også tænkt på corsair, det var bare om der var nogle andre gode producenter som nogle måske foretrak istedet ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Silasblume
    Cyclups: Ja mener sli når jeg skriver sli ;) .. Har returneret mit 4870, og køber et nvidia istedet, hvor jeg så gerne vil have mulighed for at opgr. til to engang..
    Ang. PSU havde også tænkt på corsair, det var bare om der var nogle andre gode producenter som nogle måske foretrak istedet ..


    der er mange, ocz, zippy, silverstone, enermax , men de er også allesammen forholdsvis dyrere....antec er en producent der leverer af samme kvalitet til samme priser...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Nu skriver du sli, mener du så sli (nVidia gfx)? eller crossfire (ATI Gfx)? for hvis du mener nVidia, hvilket kort vil du så bruge?
    Ram, måske disse, Mushkin laver rigtig gode ram.
    http://old.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=439389
    PSU, Corsair et godt valg.
    http://old.edbpriser.dk/Produc…=&Submit.x=19&Submit.y=10


    Kunne ikke være mere enig :9xo

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    der er mange, ocz, zippy, silverstone, enermax , men de er også allesammen forholdsvis dyrere....antec er en producent der leverer af samme kvalitet til samme priser...


    Cooler-master real-power og Thermal take T-power kan også nævnes som ok men de er også oppe i pris. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate