Logitech Illumine Tastatur - Irriterende space tast.

  • Min mellemrumstast larmer også lidt mere end resten. Det er vist nok en skavank ved dette tastatur. Jeg mener i hvertfald at jeg før har hørt klager om det. Min larmer dog ikke mere end at jeg aldrig har tænkt over det.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg har også det tastatur og det larmer vel også lidt mere når man trykker på space-tasten.. men har ærlig talt ikke tænkt over det..


    Det er vel også meget naturligt at den larmer mere, når nu den er så stor.. Større areal der rammer bundfladen

  • Knappen er større end de fleste og medmindre at der sidder flere kontaktflader på den rammer kanterne nok bunden af keyboardet og larmer derved. Sådan forholder det sig i det mindste med mit gamle Z-Board :ph34r:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Ok.. Har 8 dages fuld returret endnu..


    Så må lige se om jeg kan vende mig til det.. :)


    Lyder bare totalt dumt at det er den eneste tast der siger noget når
    man skriver.


    har selv kigget meget på lige netop det tastatur der til at udskifter mit gode gamle Logitech Elite, men troede da det var løgn da jeg så din video hvis det virkeligt er sådan er det jo et fedt at de fleste taster er lydløse når space larmer så meget..


    Prøver du at skrive en mail/ringe til Logitech for at hører om det virkelig kan være rigtigt?..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    har selv kigget meget på lige netop det tastatur der til at udskifter mit gode gamle Logitech Elite, men troede da det var løgn da jeg så din video hvis det virkeligt er sådan er det jo et fedt at de fleste taster er lydløse når space larmer så meget..


    Prøver du at skrive en mail/ringe til Logitech for at hører om det virkelig kan være rigtigt?..


    Deres mail support er nede ind til d. 7. og de har nok lukket for telefonsupport om søndagen..
    Men kunne da godt være man skulle ringe og snakke med dem i morgen.

  • Hmm ok..
    Må se om jeg ikke kan vende mig til det..
    Ind til videre synes jeg det er voldsomt irriterende.
    Jeg kan i hvert fald ikke skrive uden at blive mindet om det hver gang jeg laver et mellemrum..

  • Slutter mig til de andre. Mit lyder også underligt, det eneste som er negativt ved dette tastatur.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Slutter mig til de andre. Mit lyder også underligt, det eneste som er negativt ved dette tastatur.


    Enig..
    Tastaturet er genialt at skrive på.. Men øv hvor er det ærgeligt at de gør så meget ud af at tasterne skal være stille, når man så kan høre hvert et mellemrum..


    Ringer nok til Logitech senere og høre hvad de har at sige til deres forsvar.. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Enig..
    Tastaturet er genialt at skrive på.. Men øv hvor er det ærgeligt at de gør så meget ud af at tasterne skal være stille, når man så kan høre hvert et mellemrum..


    Ringer nok til Logitech senere og høre hvad de har at sige til deres forsvar.. ;)


    Håber Logitech siger at det er en fejl og at de sender dig et nyt.. =P

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW