Lyder virker ikke ordenligt? :S

  • Hey tweakere.


    Jeg er kommet ud for et underligt problem. Jeg har lidt problemer med lyden på både mit headset og anlæg.
    Min venstre side gider ikke afspille noget form for lyd, der er bare dødt. Når jeg afspiller f.eks. et musiknummer så er der kun lyd på højre side af enten anlægget eller headset. Det er sket lige pludselig og har ingen ide om hvad der kan være galt?


    Nogle forslag til hvad jeg kan gøre?

  • Det er lidt underligt...


    Hvis jeg tester lyden ved hjælp af windows test, så kan jeg høre venstre side meget svagt. Så man skulle umiddelbart tro at det har noget med balancen at gøre - men jeg har prøvet at ændre på balancen, selvom den står på 100% både højre og venstre :S


    Kan det være et ekstern program som gør det?

  • Har du mere end et Lyd Ud stik? Stikkene kan godt få nogle slag og miste den ene kanal ved slid og evt. misbrug (Sker uhyggeligt ofte på vores skole at front udgangen ikke virker men bagpanels udgangen spiller begge kanaler). Et forsøg værd? ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |