GF GTX 275

  • "kom" lige til at købe et billigt gf gtx 275, og er der nogle der har personlige erfaringer med hvordan de ligger ydelsesmæssigt i forhold til 1 ati 4890 generelt, samt hvor stor psu der er nødvendigt for at føde sådan en...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Ydelses mæssigt ligger det tæt op af HD4890 og strømforbruget er også rimelig ens :)


    over eller under, eller afhænger det af spillene, for det er jo dual gpu

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    over eller under, eller afhænger det af spillene, for det er jo dual gpu


    GTX275 er da ikke med dual gpu :boxed:


    Mener det ligger en sjat under men er ikke helt sikker

  • hmmm troede faktisk det var sidend er stod Nvidia SLI Multi-GPU Technology......og senere stod der at den var tripple sli ready.....men kan da godt være du har ret, men så er der ihvertfald ingen problemer med min psu :)


    og siden jeg hader atis drivere, og det er rart med noget physX support, så er det stadig det bedste kort til mit budget :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hmmm troede faktisk det var sidend er stod Nvidia SLI Multi-GPU Technology......og senere stod der at den var tripple sli ready.....men kan da godt være du har ret, men så er der ihvertfald ingen problemer med min psu :)


    Det er bare at den understøtter SLI og tripple sli kortet er kun med en gpu :)

  • De ligger vist ganske lige ja. Når du kører dem i SLI/Crossfire, skulle GTX have en fordel,da den har en større hukommelsesbåndbredde med dets højere antal bit.
    Cuda of Physx tæller selvfølgelig også i de grønnes favør :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • ser lige ud ja, og min er så en pre-ocet model med en bedre køler på... og elsker bare msi og deres røde pcb...har ikke haft et msi kort siden gf4 ti4200....som faktisk ligger i en skuffe endnu :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX
    tror 275 er bedst til skydespil og 4890 til bilspil, men er ik sikker. tror heller ik man ka mærke forskel..


    4890 bedst til bilspil det er vist en omme jeg har to 4890 i CrossFire og de køre ikke skide godt med spillet Need for Speed Shift efter som det spil køre med tvunget PhysX så jeg vil ikke anbefal et ATI kort lige P.t. skal du gør noget så købe et kort som kan køre PhysX og her er gtx 275 et rigtigt fint bud.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NintendoB


    4890 bedst til bilspil det er vist en omme jeg har to 4890 i CrossFire og de køre ikke skide godt med spillet Need for Speed Shift efter som det spil køre med tvunget PhysX så jeg vil ikke anbefal et ATI kort lige P.t. skal du gør noget så købe et kort som kan køre PhysX og her er gtx 275 et rigtigt fint bud.


    hvorfor købte du ik et nvidia istedet så ?