Hjælp til headset.

  • Hej alle sammen,, tænkte på om der er nogen der har en ide om hvilket headset der er det bedste lige pt. har primært kigget på Roccat Kave. Logitech G35 og Razer megalodon..


    men har ikke prøvet nogen af dem,, så ville hjælpe lidt hvis der var nogen der kunne komme med nogle grundlag om hvad der er godt og hvad der er dårligt.


    Ps. vil helst gerne bede om et grundlag på svarende og ikke bare." tag det for det er det jeg har og det er det bedste"^^


    på forhånd tak for hjælpen...

  • speedlink medusa.....evt home 5.1 edition ...eller hvis du vil have ultimativ lyd et sennheiser HD350 sæt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    speedlink medusa.....evt home 5.1 edition ...eller hvis du vil have ultimativ lyd et sennheiser HD350 sæt.

    Har du prøvet g35 i forhold til sennheiser?
    grunden til jeg spørger er at jeg har sennheiser og overvejer g35. har nemlig prøvet razer´s med surround og lydbilledet i forhold til gaming var meget bedre (razer´s kvalitet var bare ad H.... til)

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny

    Har du prøvet g35 i forhold til sennheiser?
    grunden til jeg spørger er at jeg har sennheiser og overvejer g35. har nemlig prøvet razer´s med surround og lydbilledet i forhold til gaming var meget bedre (razer´s kvalitet var bare ad H.... til)


    nej har jeg ikke, men speedlink er med flere højttalere i selve headsettet og giver god surround effekt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • syntes du et speedlink er bedre end sennheiser (ved jeg godt det ikke er lydmæssigt, men jeg tænker på spilmæssigt i cod4/5/6 )
    Mvh Johnny

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR