display driver nvlddmkm stopped responding hjælp plz!

  • Hey Tweaks.


    en vens computer efter 1½ år kan ligepludselig ikk spille mere uden at havde updated eller installeret noget. han kan spille i et par sec så bliver der sort skærm.. så kommer den frem igen det gør den et par gange og så lukker spillet ned og display driver nvlddmkm stopped responding kommer frem. har set på mange forums og mange har løst problemet men vi kan sku ikk :P kan i hjælpe?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FreyZeZ
    Hey Tweaks.


    en vens computer efter 1½ år kan ligepludselig ikk spille mere uden at havde updated eller installeret noget. han kan spille i et par sec så bliver der sort skærm.. så kommer den frem igen det gør den et par gange og så lukker spillet ned og display driver nvlddmkm stopped responding kommer frem. har set på mange forums og mange har løst problemet men vi kan sku ikk :P kan i hjælpe?


    har i prøvet at geninstallerer grafikkortdriveren ? altså hente den nyeste på Nvidias hjemmesde?

  • yes.. lyd og chipset også. vi har endda prøvet at geninstallere windows både med xp 32 og vista 64 bit. men det må næsten være grafikkortet ikk? men om det er gået i stykker eller et kabel der er broke ved jeg ikk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FreyZeZ
    yes.. lyd og chipset også. vi har endda prøvet at geninstallere windows både med xp 32 og vista 64 bit. men det må næsten være grafikkortet ikk? men om det er gået i stykker eller et kabel der er broke ved jeg ikk.


    grafikkort eller også er strømforsyningen ustabil/ikke stor nok

  • Har lige fået samme problem som dig FreyZeZ.. ØV ØV


    Men det skal siges at jeg har lige fået mit gamle grafikkort tilbage fra rma, og har kørt med et ældre et indtil nu.. Kunne det evt. være den anden driver, som laver lort i den..?


    Jeg kører med Vista, og ved ikke hvor jeg kan se driver enheder henne..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

    Rettet en gang, sidst af Lamajuice ().

  • Jeg har et Asus EN8600GT, skal jeg så stadig hente driver hos Nvidia?

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_