Nyt kabinet igen.

  • Jeg leder efter et nyt kabinet Har et cooler master haf, lige pt. og har et stort problem med at det lamer så jeg er ved at være sindsygt. Der kommer nogen gange en brume lyd som køre op og ned i lyd, Har prøvet at stoppe alle de blæser der er men intet hjælper. Og da det er et metal kabinet kan der vel forkomme svingener i det?


    nå men Hvilken kabinet er noget værd. mine krav


    lydløs.
    god airflow.
    godt med plads
    helst ikke alt i jern
    helst en fair pris.

  • Øhm sikker på det ikke er din harddisk der er ved at gå kaput.. Et kabinet larmer jo ikke af sig selv..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

  • Jeg har prøvet at holde ved mine harddiske og det ændre ikke noget og da der er sådan nogen gummi ophæng, så burde det da ikke kunne gøre det.?
    vil nok godt kunne gå op til ca de 1400kr bare så i har en pris.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Jeg har prøvet at holde ved mine harddiske og det ændre ikke noget og da der er sådan nogen gummi ophæng, så burde det da ikke kunne gøre det.?
    vil nok godt kunne gå op til ca de 1400kr bare så i har en pris.


    Ok.. virker bar mærkeligt at selve kabinettet larmer, der må jo være et eller andet hardware som forsager det..


    Det er nu mere for at undgå at det nye kabinet du vil købe, ikke også begynder at larme..


    Udover det ser det der Antec Twelve Hundred tower, som emil tweak foreslog, jo hammer fedt ud :hb:

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

    Rettet en gang, sidst af Lamajuice ().

  • Jeg er godt tilfreds med mit Cosmos S, der er masser af plads og godt airflow. Har dog selv sat en ekstra blæser i fronten, som sammen med resten af blæserne er sat til en fan controller, så hvis man ikke oc(kører blæsere på max) er den yderst støjsvag.


    http://www.edbpriser.dk/Produc…ls.aspx?sp=all&pid=434941


    Edit: Ups det er sgu steget i pris, mener ikke jeg gav mere end 1400 for det?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Det som jeg føler det er, at 1 eller anden ting larmer. Og ja harddisken ville være et meget godt bud. Men når jeg løfter i fronten forsvinder lyden :D lige nu sidder der en pude undere computeren.


    Jeg havde faktisk også tænkt på et Cosmos S og prisen gør mig nu ikke noget. vil heller punge lidt mere i for noget man bliver glad for :) jeg synes at havde set så mange slags Cosmos S mon det ikke er derfor med prisen? ( det var vidst bare mig der havde set forklert) problemet er oftes bare at man jo ikke kan se kabinetet i virkeligheden :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Det som jeg føler det er, at 1 eller anden ting larmer. Og ja harddisken ville være et meget godt bud. Men når jeg løfter i fronten forsvinder lyden :D lige nu sidder der en pude undere computeren.


    Jeg havde faktisk også tænkt på et Cosmos S og prisen gør mig nu ikke noget. vil heller punge lidt mere i for noget man bliver glad for :) jeg synes at havde set så mange slags Cosmos S mon det ikke er derfor med prisen? ( det var vidst bare mig der havde set forklert) problemet er oftes bare at man jo ikke kan se kabinetet i virkeligheden :)


    Kan godt tage nogle billeder af det hvis det kan hjælpe, skal dog lige et smut til lægen så kan evt smide nogen op senere på dagen?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70


  • Det kan du ikke mene. Raidmax har alle dage været noget skrald, og hold da kæft hvor er det kabinet da wannabee alienware, som i forvejen er umådeligt grimt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Det kan du ikke mene. Raidmax har alle dage været noget skrald, og hold da kæft hvor er det kabinet da wannabee alienware, som i forvejen er umådeligt grimt.


    kan jeg ikke være uenig i, men de er også lavet utroligt praktiske....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    kan jeg ikke være uenig i, men de er også lavet utroligt praktiske....


    De er hverfald lette. Har lige købt et nyt scorpio her på siden.
    Der er ikke mere gods i det end jeg kan løfte det på min lillefinger.
    Det er måske ikke lige det du mener med de er utroligt praktiske.... ;)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    De er hverfald lette. Har lige købt et nyt scorpio her på siden.
    Der er ikke mere gods i det end jeg kan løfte det på min lillefinger.
    Det er måske ikke lige det du mener med de er utroligt praktiske.... ;)


    nej men det er imo en fordel at de er lette.....med praktisk mente jeg at sætte hdd osv i skal man slet ikke bruge en skruetrækker..alt er lavet så man bare klikker det på plads, eller man skal klikke en plastic dims nedover for at låse det...alt sammen logisk....specielt for nybegyndere.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    nej men det er imo en fordel at de er lette.....med praktisk mente jeg at sætte hdd osv i skal man slet ikke bruge en skruetrækker..alt er lavet så man bare klikker det på plads, eller man skal klikke en plastic dims nedover for at låse det...alt sammen logisk....specielt for nybegyndere.


    Det er så rigtig. Men jeg blev overrasket over vægten selvom det er lavet af alu så vejer det dælme ikke meget. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate