Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 17. september 2009, 16:34

Har lige fået min nye computer, og med det samme er der noget galt med (højst sandsynlig ram fejl)

Så igang med rma. :rolleyes:

fik den igår, sendt tilbage idag.

Håber virkelig jeg har den inden Aion headstart den 20. får den dog nok først den 21-22 hvis de finder fejlen hurtigt og det er effektiv rma.

krydser fingre :roller:

Havde bare lige brug for at komme af med det, så vil jeg vende tilbage og se om min anden rma nogensinde bliver en god oplevelse.

2

torsdag, 17. september 2009, 18:27

Så lad os lige få at vide hvor den er købt, producent, bærbar/stationær????
Så er det jo også interessant :)

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

3

torsdag, 17. september 2009, 18:36

Stationær købt hos Komplett

Kostede 7300 bobs

Tog lidt lang tid for dem at få den samlet og sendt til mig.

Men deres service når man snakker med dem er upåklagelig, de er rigtig flinke at snakke med :)

Og har ikke haft egen computer i over 2 måneder nu :T er ved at dø indvendig

4

torsdag, 17. september 2009, 18:42

Tja jeg har sendt mit grafikkort ind. Og jeg kan næsten ikke huske hvordan det ser ud.. Synes det tager alt for lantid.

5

torsdag, 17. september 2009, 18:55

Havde også engang en bærbar inde hos midtdata, det tog også bare ages

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.