Fladskærm går i sort

  • Igår lykkedes det mig at sætte min fladskærm til en opløsning som den ikke understøtter, og siden da har jeg ikke kunne få vist computerskærmbillede på skærmen.
    Det virkede fint lige indtil jeg fik sat den på den forkerte opløsning :)
    Den er tilsluttet min bærbar via vga kabel, og ligemeget hvad jeg gør, så kan den ikke vise et billede med startlinie osv. ovre på fladskærmen.


    Hvad skal jeg gøre for at få det til at fungere? Den skriver bare: "Intet signal fundet".


    Jeg kan godt få den til at vise mit wallpaper, men så heller ikke andet. Kan ikke engang få musen derover.
    Det er en Philips fladskærm.


    Håber i kan hjælpe.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Har du prøvet at starte op i fejlsikret tilstand?


    Hvad skulle det hjælpe? Altså, jeg kan godt se wallpaper billedet på min fladskærm, men ligeså snart jeg prøver at få startlinie osv. derover, så går den i sort.


    Skærmen på min bærbar virker fint jo

  • Hmm ok.. Ja det er lidt mystisk..
    Har du slet ikke mulighed for, på din bærbar,
    at sætte den eksterne skærm til en så lav opløsning at du ved
    den kan klare det?


    Har din bærbar DVI/HDMI udgang? Og har din fladskærm disse indgange?
    For så vil jeg da klart råde dig til at bruge dem, da man ikke så nemt kan sætte
    dem til at bruge opløsninger de ikke kan køre.


    Desuden vil du få bedre billede af at køre digitalt (DVI/HDMI) i forhold til analogt (VGA).

  • Har prøvet at sætte den i så lav opløsning som muligt. Har desværre hverken DVI eller HDMI udgang på min laptop.
    Men det mystiske er, at jeg fik det til at virke igår, men så kom jeg desværre til at sætte den til en opløsning den ikke understøttede. Og siden der har den ikke ville fungere :S

  • Jeg kan ikke engang vælge min fladskærm som "Enkel Skærm". Så kan den heller ikke understøtte signalet.
    Det var da træls. Det virkede igår.


    Slet ingen som har nogen løsning eller som har prøvet noget lignende?

  • Altså du vil lave et Clone-display setup? Hvilket gfx er der i din bærbare, så vi lige kan finde ud af om du bruger ATI, Nvidia eller en helt tredje software til at indstille med.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Altså du vil lave et Clone-display setup? Hvilket gfx er der i din bærbare, så vi lige kan finde ud af om du bruger ATI, Nvidia eller en helt tredje software til at indstille med.


    Har et GeForce GO7200 grafikkort, altså bruger nVidia til at indstille med.
    Vil bare have billedet over på min fladskærm, og det gider den ikke understøtte. Behøver ikke noget billede på min bærbar, da jeg blot vil bruge den som selve computer, og så fladskærmen som skærm.

  • Det er ikke noget med at du skal bruge en bestemt taste-kombination til at smide output ud til din port. Sådan er det på de fleste bærbare.


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Det er ikke noget med at du skal bruge en bestemt taste-kombination til at smide output ud til din port. Sådan er det på de fleste bærbare.


    /ask


    En fn + F-tast

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Det er ikke noget med at du skal bruge en bestemt taste-kombination til at smide output ud til din port. Sådan er det på de fleste bærbare.


    /ask


    Nej nej nej. Forstå nu hvad jeg skriver :) Jeg fik det til at virke igår ved en bestemt opløsning, men så kom jeg til at sætte den til 1600x et eller andet, og så gik skærmen i sort, og siden har jeg ikke kunne bruge den.

  • Du siger at du kan vise desktop/wallpaper?


    Kan jeg også på min sekundære skærm, som jeg smider en video på i ny og næ!?
    Kan du se dette på din faldskærm, men ikke bruge det?

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Du siger at du kan vise desktop/wallpaper?


    Kan jeg også på min sekundære skærm, som jeg smider en video på i ny og næ!?
    Kan du se dette på din faldskærm, men ikke bruge det?


    Den understøtter kun DualView med fladskærmen som sekundær, altså uden startlinie osv.
    Ligeså snart fladskærmen bliver primær, så går den i sort.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shiver


    Det er et TV.


    Har du prøvet at sætte en DVD eller PS3 eller anden spilkonsol til?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Har du prøvet at sætte en DVD eller PS3 eller anden spilkonsol til?


    Ja ja, altså alt andet virker. Det virkede også i starten da jeg satte det til, men så fik jeg ændret til en skærmopløsning den ikke understøttede, og nu kan den ikke finde signalet, også selvom jeg indstiller den til en opløsning den understøtter.
    Og nu kan den kun bruges som sekundær skærm, altså uden startlinje osv. Når jeg sætter den som primær, viser den ikke billede.

  • well gå ind og slet dine gfx drivere og installer dem fra ny af....er desværre nogle gange det eneste der virker.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.