Valg af ny gaming mus

  • Hej Tweak


    Jeg står og skal have fundet en afløser til min Roccat Kone mus.


    Musen skal bruge til lidt billede redigering og spil. (COD4 og WOW)


    Men hvilken Mus kan i anbefale??


    Jeg har gennem tiderne prøvet lidt forskelligt. Og har udelukket nogle mus som jeg ikke vil have


    DISSE ER UDELUKKET:
    Roccat Kone - Synes der er for meget Driver problemer med denne.


    Logitech G9 - God mus men blev meget skuffet over kvaliteten af skallerne på denne mus.



    Mine krav:
    Pris under 500kr.
    Skal være stabil og præsis
    Lang levetid.
    God byggekvalitet


    Glæder mig til at høre hvad I ville gå efter

  • Min G7 er begyndt at drille. Batterierne holder ikke så godt længere, og pludselig virker knapperne ej heller så godt længere.


    Jeg venter med spænding på Logitech G500, den skulle allerede være udgivet flere steder rundt i verden, og jeg tror prisen bliver ca. 500,-

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Min G7 er begyndt at drille. Batterierne holder ikke så godt længere, og pludselig virker knapperne ej heller så godt længere.


    Jeg venter med spænding på Logitech G500, den skulle allerede være udgivet flere steder rundt i verden, og jeg tror prisen bliver ca. 500,-



    Nogen ide om hvornår den skulle komme i handelen her hjemme?

  • Ud over Roccat bruger jeg den gode gamle MX-518 og er rigtig godt tilfreds med den, bruger den dog hovedsageligt til spil og ikke billed redigering. Men den er et rigtig godt køb til prisen efter min mening. MX-518

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit
    Nogen ide om hvornår den skulle komme i handelen her hjemme?


    01-10-09 - SHG
    18-09-09 - Komplett (ubekræftet)


    Tror man skal tage de datoer med en gran salt.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Jeg har haft Microsoft Intellimice i snart otte år. Den er let, har to ekstra knapper på siden og holder til mange års misbrug. Fik faktisk slidt malingen af min forrige og brugte den flittigt indtil den til sidst udviklede en kabelfejl og hoppede af nu og da. 8) Den kan klart anbefales hvis du ikke har brug for vægtklodser en en million macroer og alt det der.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Jeg har haft Microsoft Intellimice i snart otte år. Den er let, har to ekstra knapper på siden og holder til mange års misbrug. Fik faktisk slidt malingen af min forrige og brugte den flittigt indtil den til sidst udviklede en kabelfejl og hoppede af nu og da. 8) Den kan klart anbefales hvis du ikke har brug for vægtklodser en en million macroer og alt det der.


    Lige præcis alt det andet er overflødigt har haft en god del forskellige mus, ingen når MS3.0...

  • Personligt venter jeg på at se nogle anmeldelser (samt prisfald) af [URL=http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/devices/5845&cl=dk,da]Logitech Performance Mouse MX[/URL]. Jeg er ikke sikker på den passer helt til dine behov. Den er i hvertfald lidt for dyr endnu, men mon ikke den falder i løbet af den næste måneds tid.
    Personligt passer den rigtig godt til mig. Jeg har ventet længe på en mus i ordentlig størrelse med Logitechs micromodtager som afløser til min godt 5 år gamle MX 1000.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • først bare et undrene spørgsmål :) hva der galt med Roccat driverne ? nok om det frem til det vigtige :)



    jeg brugte denne lækre sag fra Microsoft deres Habu som er lavet i samarbejde med Razer eller også snuppe en Logitech, fx den hurtige G5'er eller MX518 selvom jeg personligt ville prøve at finde den helt gamle MX510 som bare er den bedste mus ever :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Personligt venter jeg på at se nogle anmeldelser (samt prisfald) af [URL=http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/devices/5845&cl=dk,da]Logitech Performance Mouse MX[/URL]. Jeg er ikke sikker på den passer helt til dine behov. Den er i hvertfald lidt for dyr endnu, men mon ikke den falder i løbet af den næste måneds tid.
    Personligt passer den rigtig godt til mig. Jeg har ventet længe på en mus i ordentlig størrelse med Logitechs micromodtager som afløser til min godt 5 år gamle MX 1000.


    Anders


    Havde også MX 1000 og kan sige at man ikke bliver ked af at have købt MX Revolution

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    først bare et undrene spørgsmål :) hva der galt med Roccat driverne ? nok om det frem til det vigtige :)


    Jeg har haft lidt problemer med driverne siden jeg skiftet til Windows 7. Det er ikke altid de bliver loadet når windows starter

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Ud over Roccat bruger jeg den gode gamle MX-518 og er rigtig godt tilfreds med den, bruger den dog hovedsageligt til spil og ikke billed redigering. Men den er et rigtig godt køb til prisen efter min mening. MX-518


    +1 :9xo


    Jeg har brugt MX518 monster længe og der er intet der slår den. Brugte MX500 inden, men den kan vist ikke fås mere.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    Havde også MX 1000 og kan sige at man ikke bliver ked af at have købt MX Revolution


    Jeg har også været tæt på at købe ny mus flere gange, men den du nævner har stadig den "store" modtager. Nu er der endelig kommet en mus i ordentlig størrelse med lille modtager så hvis ellers den viser sig at være god (hvilket jeg regner med) bliver det den når jeg synes prisen er rigtig.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Har G9 på computeren og G5 på klappen. Er meget godt tilfreds. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Har G9 på computeren og G5 på klappen. Er meget godt tilfreds. :)



    Har også selv en G9 til at ligge. Den bliver bare ikke brugt da belægningen på skallen skaller af. Og har endnu ikke set løse skaller til den