GTX 350 vs. GTX 295?

  • Hej alle....


    Nu sad jeg lidt på nettet og fandt frem til at GTX 350 skulle udkomme senere på året.
    Ville det bedre kunne betale sig og vente på det istedet for at købe GTX 295?


    Og understøtter GTX 350 Directx 11?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FredeMagi
    Hej alle....


    Nu sad jeg lidt på nettet og fandt frem til at GTX 350 skulle udkomme senere på året.
    Ville det bedre kunne betale sig og vente på det istedet for at købe GTX 295?


    Og understøtter GTX 350 Directx 11?


    hele Nvidia's GTX300 serie skulle understøtte DX11 (DirectX 11) så men om GTX350 blir toppen af 300 peaken tror jeg ikke der ska nok komme noget stærkere men hva har du nu side ndu vil upgrade til GTX295 da?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FredeMagi
    Hej alle....


    Nu sad jeg lidt på nettet og fandt frem til at GTX 350 skulle udkomme senere på året.
    Ville det bedre kunne betale sig og vente på det istedet for at købe GTX 295?


    Og understøtter GTX 350 Directx 11?


    Hvor har du din viden fra? At det skulle være noget der måske er stærkere end GTX295.
    Jeg må indrømme at det er en værdiløs tråd.
    Jeg kan jo vende den om og skrive til alle:
    Tror i at Geforce GTX 450 blir stærkere end GTX 350?
    Det er kort der kun er på tegnebrædtet og er beregnet at skulle udkomme.
    Jeg ved ikke om der kommer et 450 men det gør der sikkert.
    Og det blir sikker ca 5% stærkere end 350.
    Get the point?. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate


  • Det kunne jo godt være at det ville betale sig bedre at vente lidt, hvis der nu kom noget som var bedre, så jeg synes lige du skal styre din tone!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FredeMagi


    Det kunne jo godt være at det ville betale sig bedre at vente lidt, hvis der nu kom noget som var bedre, så jeg synes lige du skal styre din tone!


    Baloo har da helt ret :pokey:


    Det giver jo ingen mening at spøger om noget som ingen ved noget omkring.


    Der er jo ikke nogen test eller noget på Nvidia's GTX3xx serie da det jo stadig er et grafikkort i produktions fasen.


    Alt hvad vi som forbrugere ved omkring det er rygter!


  • Det har du nok ret i, men syntes bare at kilden virkede rimeligt troværdig, så man har vel lov at drømme?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FredeMagi


    Det har du nok ret i, men syntes bare at kilden virkede rimeligt troværdig, så man har vel lov at drømme?


    Drømme er stadig gratis indtil videre :))


    Men hvilken kilde hentyder du til?

  • det kan faktisk aldrig betale sig at vente.....for så kan man blive ved resten af livet, så hurtigt kommer der nye kort.....køb et kort der har hvad man har brug for mht kræfter her og nu, og glem alt omkring hvad man måske kan bruge i fremtiden...den dag du rent faktisk finder et spil der kræver dx 11 fx, så har du et gfx kort til 1/10 af prisen der har flere kræfter og er 4 generationer længere fremme....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FredeMagi


    Det kunne jo godt være at det ville betale sig bedre at vente lidt, hvis der nu kom noget som var bedre, så jeg synes lige du skal styre din tone!


    For min skyld kan du vente resten af dette årti. Det får sikkert ingen praktisk betydning. Tone eller ej. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • og med hensyn til at vente på rygter, så har det sparet mig 17.000, da jeg ventede 4 måneder pga. rygter på netted, med at købe mit Pioneer LX5090 (9 generation plasma) til 20.000, frem for LX5080 (8 generation plasma) som kostede 37.000


    og om 2 måneders tid skal du nok set et udspil fra Nvidia, da de næppe lader ATI`s HD5870 overtage magten


    :cheers:

  • Du venter bare og ser. Det kan kun blive billigere for dig at købe, og hvis du først har pengene om to måneder, så skal du alligevel vente :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Du venter bare og ser. Det kan kun blive billigere for dig at købe, og hvis du først har pengene om to måneder, så skal du alligevel vente :)


    Det synes jeg også du skal. Det er faktisk det der har været min point ikke at lyde syrlig. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Baloo og BUGz
    Så stopper I! Det kan ikke passe jeg skal bruge min tid på at rydde op efter jer fordi I ikke kan finde ud af at holde jer fra hinanden. Hvis I har nogle interne stridigheder, så få dem løst et andet sted end her eller hold jer helt væk fra hinanden!


    Kan I ikke finde ud af det, så kan I begge passende få en uges pause næste gang I ødelægger en tråd med samme nummer, så må vi jo se om det hjælper på indlæringsevnen.


    Og nej, dette indlæg skal ikke quotes eller på anden måde kommenteres her i tråden. Se det som en forklaring på hvorfor jeg har ryddet op, og fortsæt så med det emne tråden startede med.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FredeMagi
    Fandt det her: http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=18031


    Men så vil jeg bare købe den computer som jeg linkede til i starten af tråden, når jeg får råd om 2 mdr. 's tid


    Som udgangspunkt kan du lige så godt vente til du har pengene. At råde om noget der ligger 2 mdr fremme er stort set umuligt indenfor dette felt. I så fald vil det være rent gætteri og spekulationer.
    I mellemtiden kan du så følge med herinde i hvad andre med nogenlunde samme budget køber, og om der kommer ny info om GTX 350 (og andre kort for den sags skyld).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • der er massere at hardware producenter der laver -> roadmaps


    da jeg byggede mit system for 2år siden, blev det bygged teoretisk 3måneder før efter intels roadmap (q6600/p35)