Formatering af LG X110??

  • Hej allesammen.. som der står i overskriften skal jeg til at formaterer en LG X110.. Den vil slet ikke starte windows op :S den bliver bare ved med at genstarte hver eneste gang.. problemet er at der ikke er nogle cd drev i såden en bærbar :S Hvordan gøre man så? Kan man overføre indholdet af recovery cden over til en usb stik også boote derfra? help :boxed: :boxed:

  • enten det, eller du skal have fat i et externt drev til usb...medmindre der er noget specielt recovery program der kan aktiveres fra bios.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg bryder mig personligt ik om de Recovery cd'er da alle produksenter har det med at smide for meget lort i deres Windows om det er XP, Vista el. Win7 så gør de det, og det tapper batteriet...


    Jeg har selv sadt og prøvet at lave en XP bootable og det funker ikke ordenligt men hvorfor prøver du ik at smide Windows 7 på den lille netbook den skulle kunne køre rigtig godt med det har jeg hørt :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af the_man
    efter en hel krig fandt jeg ud af at jeg ikke kan uden den cd drev.. Hvilken en skal jeg så købe? Det skal være sådan en man kan sætte på USB.. Venter svar fra jer ..


    hvis du har en usb-pen på 4gb kan du fint installer Windows 7 har jeg gjort på flere maskiner uden problemer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    hvis du har en usb-pen på 4gb kan du fint installer Windows 7 har jeg gjort på flere maskiner uden problemer.


    problemet er bare at jeg ikke har windows 7.. Har prøvet at kopier indholdet af recovery cden på en usb på 4 gb... man kan ikke formaterer den sådan den bliver bare ved med at tænke når man siger den skal boote fra USBen af ..

  • Mht. til at kopiere recovery cd'en over så er det nok fordi at nøglen først skal gøres bootable. Det kræver somregel et par kommandoer i windows og en XP installations CD. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Mht. til at kopiere recovery cd'en over så er det nok fordi at nøglen først skal gøres bootable. Det kræver somregel et par kommandoer i windows og en XP installations CD. :)



    Så jeg kan faktisk ikke bruge usb pen til noget??

  • Jeg skal til at installere windows 7 på lg en. Men kan ikke finde driveren til den på nettet? Hvor finder man det henne .. Mvh

    Jeg bryder mig personligt ik om de Recovery cd'er da alle produksenter har det med at smide for meget lort i deres Windows om det er XP, Vista el. Win7 så gør de det, og det tapper batteriet...


    Jeg har selv sadt og prøvet at lave en XP bootable og det funker ikke ordenligt men hvorfor prøver du ik at smide Windows 7 på den lille netbook den skulle kunne køre rigtig godt med det har jeg hørt :)

  • Driver... til hvad præcist? USB stik driverene er indbygget i både BIOS og Windows. :|

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • har du prøvet Windows Update i Windows 7? har nemlig haft sådan en LG i hænderne for langtid siden, og der havde Windows 7 da alle de drivere jeg skulle bruge mindes ik jeg manglede nogen :huh:

  • Jesus deres side er ringe - kan heller ikke finde drivere nogen steder. :thumbdown:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |