Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 31. august 2009, 02:42

Hej allesammen.. som der står i overskriften skal jeg til at formaterer en LG X110.. Den vil slet ikke starte windows op :S den bliver bare ved med at genstarte hver eneste gang.. problemet er at der ikke er nogle cd drev i såden en bærbar :S Hvordan gøre man så? Kan man overføre indholdet af recovery cden over til en usb stik også boote derfra? help :boxed: :boxed:

2

mandag, 31. august 2009, 05:47

enten det, eller du skal have fat i et externt drev til usb...medmindre der er noget specielt recovery program der kan aktiveres fra bios.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

3

mandag, 31. august 2009, 08:59

Jeg bryder mig personligt ik om de Recovery cd'er da alle produksenter har det med at smide for meget lort i deres Windows om det er XP, Vista el. Win7 så gør de det, og det tapper batteriet...

Jeg har selv sadt og prøvet at lave en XP bootable og det funker ikke ordenligt men hvorfor prøver du ik at smide Windows 7 på den lille netbook den skulle kunne køre rigtig godt med det har jeg hørt :)

4

tirsdag, 13. oktober 2009, 23:23

efter en hel krig fandt jeg ud af at jeg ikke kan uden den cd drev.. Hvilken en skal jeg så købe? Det skal være sådan en man kan sætte på USB.. Venter svar fra jer ..

5

tirsdag, 13. oktober 2009, 23:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af the_man
efter en hel krig fandt jeg ud af at jeg ikke kan uden den cd drev.. Hvilken en skal jeg så købe? Det skal være sådan en man kan sætte på USB.. Venter svar fra jer ..

hvis du har en usb-pen på 4gb kan du fint installer Windows 7 har jeg gjort på flere maskiner uden problemer.

6

tirsdag, 13. oktober 2009, 23:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

Citeret

hvis du har en usb-pen på 4gb kan du fint installer Windows 7 har jeg gjort på flere maskiner uden problemer.

problemet er bare at jeg ikke har windows 7.. Har prøvet at kopier indholdet af recovery cden på en usb på 4 gb... man kan ikke formaterer den sådan den bliver bare ved med at tænke når man siger den skal boote fra USBen af ..

7

tirsdag, 13. oktober 2009, 23:38

Mht. til at kopiere recovery cd'en over så er det nok fordi at nøglen først skal gøres bootable. Det kræver somregel et par kommandoer i windows og en XP installations CD. :)

8

tirsdag, 13. oktober 2009, 23:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Illanair
Mht. til at kopiere recovery cd'en over så er det nok fordi at nøglen først skal gøres bootable. Det kræver somregel et par kommandoer i windows og en XP installations CD. :)

Så jeg kan faktisk ikke bruge usb pen til noget??

9

fredag, 16. oktober 2009, 01:53

venter stadig svar ? hvilken cd rom er bedst at købe når man er i sådan en situation?

10

fredag, 16. oktober 2009, 02:23

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Illanair

Så jeg kan faktisk ikke bruge usb pen til noget??

du kan godt bruge en usbpen, men det kræver du er skarp i forståelsen af partitioner og bootsystemer generelt.

hvorfor søger du ikke bare på google det tager ti sec.

http://www.google.dk/search?q=windows+xp…lient=firefox-a

http://www.eeeguides.com/2007/11/install…-usb-thumb.html

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

11

fredag, 16. oktober 2009, 12:05

Jeg har selv en netbook med 2GB ram, og den kører Windows 7 som en drøm.
Jeg installerede Windows 7 ved hjælp af en 4GB USB nøgle. :D

Det kan varmt anbefales. ;)

Apple <3

12

søndag, 18. oktober 2009, 04:30

Har fået det til at virke.. Det tog mig langtid men det lykkedes med en USB-Pen :) tusind tak for hjælpen allesammen :cheers:

13

søndag, 16. december 2012, 15:16

Jeg skal til at installere windows 7 på lg en. Men kan ikke finde driveren til den på nettet? Hvor finder man det henne .. Mvh
Jeg bryder mig personligt ik om de Recovery cd'er da alle produksenter har det med at smide for meget lort i deres Windows om det er XP, Vista el. Win7 så gør de det, og det tapper batteriet...

Jeg har selv sadt og prøvet at lave en XP bootable og det funker ikke ordenligt men hvorfor prøver du ik at smide Windows 7 på den lille netbook den skulle kunne køre rigtig godt med det har jeg hørt :)

14

søndag, 16. december 2012, 18:18

Driver... til hvad præcist? USB stik driverene er indbygget i både BIOS og Windows. :|

15

søndag, 16. december 2012, 18:49

har du prøvet Windows Update i Windows 7? har nemlig haft sådan en LG i hænderne for langtid siden, og der havde Windows 7 da alle de drivere jeg skulle bruge mindes ik jeg manglede nogen :huh:

16

mandag, 17. december 2012, 12:22

Driver... til hvad præcist? USB stik driverene er indbygget i både BIOS og Windows. :|
Driver til Netkort , lydkort osv. :) Puma hvordan skal windows opdaterer når der ingen net er? Forstår ikke helt.

17

mandag, 17. december 2012, 12:24

er der ik både wireless og netkort?

normal netkort har som regl altid driver har wireless ik altid.

18

mandag, 17. december 2012, 12:52

Må prøve og se om jeg kan få det til at virke. :) Vender tilbage hvis der er mere. Tak for hjælpen. :9xo

19

mandag, 17. december 2012, 13:45

Jesus deres side er ringe - kan heller ikke finde drivere nogen steder. :thumbdown:

20

mandag, 17. december 2012, 16:35

Ja virkelig ringe. Man kan ikke engang finde driver til XP :) selvom man skriver serie nr :) Ingen resultat. :ph34r:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.